امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۷:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فیلم "فصل شکار" برگی از زندگی محیط بانان قهرمان است/ مردم قدر طبیعت بکر و زیبای کهگیلویه وبویراحمد را بدانند

فیلم "فصل شکار" برگی از زندگی محیط بانان قهرمان است/ مردم قدر طبیعت بکر و زیبای کهگیلویه وبویراحمد را بدانند

بازیگر مطرح سینمای کشور سوژه فیلم سینمایی فصل شکار را توجه به حیات وحش و نقش برجسته مأموران محیط بانی برای جلوگیری از شکار و توجه به اهمیت حیات وحش دانست و افزود: توجه به حیات وحش و محیط پیرامون ما یکی از آرزوهای همه مردم طبیعت دوست است و من به عنوان یک بازیگرخیلی مایلم فیلم های با همین مضامین در سینمای ایران به تصویر درآید.

راه ملت: ،زهرا سعیدی بازیگر مطرح کشور در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری یکی از دلایل حضور خود در فیلم سینمایی فصل شکار را ارج نهادن و حراست از حیات وحشن و منابع طبیعی دانست و گفت:در راستای حیات وحش و توجه به این عنصر حیاتی در سرزمین بزرگ ایران فیلم های باید ساخته شود که مردم  قدر این نعمت طبیعی را بدانند و برای حراست از ان خودشان پیشگام شوند.

وی به حضور خود در این فیلم سینمایی اشاره کرد و گفت:من استان کهگیلویه وبویراحمد و فضای طبیعی و بکر آن و از همه مهمتر لباس محلی و گویش بسیار دلنشین و زیبای آن را بسیار دوست دارم و حضور در چنین فیلمی مایه افتخاری برای من به عنوان یک بازیگر است.

بازیگر مطرح سینمای کشور به نقش خود در این فیلم سینمایی 90دقیقه ای اشاره کرد و گفت: در این فیلم سینمایی که به کارگردانی ایمان افشاریان فرزند بزرگ حقیردر حال ساخت است بازیگران مطرح و خوشنامی از جمله آقای محمود پاک نیت و آقای حبیب الله دهقان نسب ایفای نقش می کنند و خودم نیز در نقش ماه بو همسر یار محمد یک پیر مرد کله شق و شکارچی که نقش آن را آقای پاک نیت بر عهده دارد ایفای نقش خواهم کرد.

سعیدی سوژه اصلی این فیلم را توجه به حیات وحش  و نقش برجسته مأموران محیط بانی برای جلوگیری از شکار و توجه به اهمیت حیات وحش منطقه دانست و افزود: توجه به حیات وحش و محیط پیرامون ما یکی از آرزوهای همه مردم طبیعت دوست است و من به عنوان یک بازیگرخیلی مایلم فیلم های با همین مضامین در سینمای ایران به تصویر درآید.

 وی به اهمیت محیط زیست و از جمله حیات وحش اشاره کرد و گفت:امروز هر بلایی که بر سر ما می آید به خاطر بی احترامی به محیط زیست است و هر چقدر ما به محیط زیست اهمیت بدهیم محیط آرام تر و طبیعت زیبا تری خواهیم داشت.

لازم به ذکر است ،زهرا سعیدی یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران است که کارش را از صحنه‌های تئاتر در شیراز آغاز کرده و با بازی در سریال مهر و ماه توانست پا به عرصه تصویر بگذارد؛ از کارهایش می‌توان به مجموعه‌های صنوبر، مریم مقدس، چشمان آبی زهرا،ستایش و … اشاره کرد.

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

منتشر شده در :2017/04/17 - 09:04|شناسه خبر: 31604 641 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه