امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۸:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رکود کامل ورزشگاه 15 هزارنفری یاسوج در دولت تدبیر و امید/ رئیس هیات فوتبال استان: با افتتاح این ورزشگاه بر سر مردم کلاه گذاشته اند/ ورزشگاهی که بدون برگزاری حتی یک مسابقه رو به تخریب استورزشگاهی برای دکور در یاسوج + تصاویر

رکود کامل ورزشگاه 15 هزارنفری یاسوج در دولت تدبیر و امید/ رئیس هیات فوتبال استان: با افتتاح این ورزشگاه بر سر مردم کلاه گذاشته اند/ ورزشگاهی که بدون برگزاری حتی یک مسابقه رو به تخریب استورزشگاهی برای دکور در یاسوج + تصاویر

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج که 9 سال قبل با اسم ورزشگاه شهید فتاحی کلنگ زنی شد و بعد از همه مانورهایی که بر روی آن داده می شد سرانجام در اردیبهشت سال 94 با حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد اما این افتتاح شدن تنها در حد یک روبان بریدن و پز دادن استاندار و مسئولان ماند.

راه ملت:، "ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج افتتاح شد" این تیتری بود که در فروردین ماه سال 94 خیلی از رسانه های استانی و کشوری و حتی بخش خبری 20:30 آن را منتشر کردند.

اسم ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج را همه مردم این استان و شهر یاسوج بارها و بارها شنیده اند اما تنها در حد اسم مانده و هیچکس آن را ندیده چرا که از زمان افتتاح ان تاکنون بازی در آن انجام نشده که کسی آن را ببینید.

این ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج در سطح 22 هزار متر مربع و مبلغی افزون بر 30 میلیارد تومان افتتاح شد.

ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج که 9 سال قبل با اسم ورزشگاه شهید فتاحی کلنگ زنی شد و بعد از همه مانورهایی که بر روی آن داده می شد سرانجام در اردیبهشت سال 94 با حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد اما این افتتاح شدن تنها در حد یک روبان بریدن و پز دادن استاندار و مسئولان ماند و تاکنون هیچ بازی در این ورزشگاه انجام نشده است و تنها از دور نمایی را ایجاد کرده است که هر کسی رد شود بگوید این ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج است.

این ورزشگاه با اینکه تاکنون هیچ بازی در آن انجام نشده اما حاشیه های زیادی را به همراه داشته است.

اولین حاشیه در رابطه با اسم ورزشگاه بود که در روز اول کلنگ زنی آن را به اسم ورزشگاه شهید فتاحی کلنگ زده بودند اما بعد ها اسم آن را به ورزشگاه آزادی تغییر دادند که این تغییر اسم مورد انتقاد شدید رسانه ها و حتی خانواده شهدا واقع شد و برخی از خانواده شهدا نیز به نشانه اعتراض جلوی درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند که بعد از این انتقادها در روز افتتاح سر انجام نام ورزشگاه از آزادی به ورزشگاه شهدای یاسوج تغییر پیدا کرد.

در مراسم افتتاح این ورزشگاه تیم فوتبال هنرمندان در یک بازی نمادین ۶۰ دقیقه‌ای با تیم پیشکسوتان فوتبال یاسوج مسابقه دادند که می توان گفت این بازی نمادین اولین و آخرین بازی بود که در ورزشگاه شهدای یاسوج انجام شد و بعد از آن درب آن قفل شد تا شاید زمانی دیگر دوباره افتتاح شود.

افتتاح این استادیوم و عدم استفاده از آن نیز بعد از افتتاح انتقادهای زیادی را به همراه داشته است برخی گفته اند افتتاح آن تنها در حد دکور مانده است و 30 میلیارد تومان از بیت المال به هدر رفته است.می توانید توضیحات بیشتر را در لینک زیر بخوانید.

ورزشگاهی برای دکور در یاسوج + تصاویر

ایزدپور مدیرکل پیشین ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد یک سال قبل از افتتاح این استادیوم گفت: 70 روز دیگر این ورزشگاه بزرگ و مدرن به بهره‌برداری می‌رسد، و اگر بیشتر از این طول بکشد سرنوشتی همانند ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیدا می‌کند که امروز دیگر کسی قادر به جمع کردن آن نیست.

وی اظهارکرد: نگهداری از ورزشگاه بزرگ یاسوج بسیار سخت‌تر از ساخت و تکمیل آن است و اگر نتوانیم به درستی از این مجموعه حفاظت کنیم همه زحمات و اعتبارات به هدر می‌رود.

این ها حرف های مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان یک سال قبل از افتتاح ورزشگاه است که گفته بود 70 روز دیگر باید افتتاح شود اما 70 روز شد یک سال بعد.

ایزدپور در صحیت هایش گفته است نگهداری از ورزشگاه سخت تر از تکمیل آن است اما به راستی تا کنون این نگهداری به خوبی انجام شده است اما صندلی های از رو رفته و پاره شده این ورزشگاه چیزی غیر از این را می گوید و می توان گفت این ورزشگاه افتتاح نشده از رده خارج شد.

آبروی استان در خطر است

رییس هیئت فوتبال استان در اولین تمرین خود در این ورزشگاه گفت: هیچ دیدار استانی در ورزشگاه بزرگ ۱۵ هزار نفری یاسوج برگزار نمی‌شود.ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج آبروی ورزش استان و سرمایه‌ای بزرگ است که باید به درستی از آن استفاده کرد.

اما با این توضیحات رییس هیئت فوتبال استان باید به همه مسئولان ورزشی و غیر ورزشی گفت که آبروی استان در خطر است و چیزی از آن باقی نمانده است.

عدم استفاده از ورزشگاه 15 هزار نفره یاسوج بعد از افتتاح صدای فرماندار بویراحمد را نیز درآورد محمد کاظم نظری در جمه خبرنگاران صحبت های جالبی را در خصوص این ورزشگاه مطرح کرد اما بازهم هیچکس پاسخگو نبود.

ناخوش احوالی ورزشگاه تختی و ورزشگاهی که دلش برای برگزاری یک مسابقه فوتبال لک زده است

فرماندار شهرستان بویراحمد در آبان ماه سال گذشته گفت: باید با کسانی که در برگزاری بازی‌ها در استادیوم 15 هزار نفری یاسوج کارشکنی می‌کنند برخورد شود و اجازه هرگونه بازی در استادیوم تختی داده نشود چرا که وضعیت کنونی آن اصلا مساعد برای دیدارها نیست.

زیرساخت‌های ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج آماده نشده است و جای سؤال است اگر ورزشگاه زیرساخت ندارد چرا یک سال پیش افتتاح شد با وجود سخنان تند اقای فرماندار اما هیچ پاسخگو و دفاع کننده ای از 30 میلیارد هزینه شده در این استادیوم وجود نداشت اما جوانان و ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد همچنان نیازمند نگاه ویژه اقای استاندار و سایر مسئولان به این استادیوم است استادیومی که دل خیلی از جوانان را خوش کرده بود.

 

دیگر از گفتن خسته شدم فایده ای ندارد

رییس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در رابطه با ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج و اینکه ایا تاکنون مسابقه فوتبالی در این ورزشگاه برگزار شده است گفت: از زمان افتتاح این ورزشگاه تا کنون هیچ دیدار رسمی انجام نشده است و در حقیقت می توان گفت با افتتاح این ورزشگاه بر سر مردم کلاه گذاشته اند.

 سید پرویز موسوی بیان کرد: دیگر از گفتن در رابطه با این ورزشگاه خسته شده ام بارها در رسانه های مختلف گفته ایم اما هیچ فایده ای نداشته است.

وی افزود: نه تنها ورزشگاه شهدای یاسوج در حال تخریب و از بین رفتن است بلکه ورزشگاه تختی نیز در حال تخریب است و امکانات مورد نیاز برای استفاده ورزشکاران را ندارد می توان گفت که هیچ مجموعه ورزشی در مرکز استان وجود ندارد.

رییس هیئت فوتبال استان عنوان کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج دیگر حتی قابل قدم زدن در ان نیست چه برسد به آنکه در آن فوتبال بر گزار کنیم این ورزشگاه یک سال قبل افتتاح شد اما قابل استفاده نیست اگر قابل استفاده نبود چرا افتتاح کردند حالا که افتتاح شده چرا نمی شود از آن استفاده کرد مسئولان باید در این خصوص جوابگو باشند.

موسوی ادامه د اد: بارها پیگیری کردیم اما هیچکس پاسخگو نبود با این وجود مدیرکل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد قول هایی داده است که تا 3 ماه آینده آن را درست کند.

با این همه هزینه حیف است که بلاتکلیف باشد

حجت الاسلام سید جواد خاضع که سه سال قبل به مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را به عهده داشت در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: در ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج قرار بود که دیدار تیم های کشوری و ملی در ان انجام شود اما تا کنون خبری نشده است.

وی بیان کرد: شهر یاسوج اصلا در لیگ یک و دو تیم ندارد با وجود اینکه برای ساخت این ورزشگاه مبالغ زیادی هزینه شده است اکنون بلاتکلیف است و افتتاح آن فایده ای نداشته است.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: با این همه هزینه حیف است که اینگونه رها و بدون توجه تخریب شود.

گزارش: زهرا داوودی


انتهای پیام/200

 

منتشر شده در :2017/04/18 - 01:04|شناسه خبر: 31607 897 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه