امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۰۲:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حرف های جالب هنرمند طناز کهگیلویه و بویراحمدی درباره نمایندگان استان در مجلس + تصاویر

حرف های جالب هنرمند طناز کهگیلویه و بویراحمدی درباره نمایندگان استان در مجلس + تصاویر

صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حوزه سیما (شبکه دنا) با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان طنز پرداز توانسته است تا بخش زیادی از مشکلات اجتماعی فرهنگی و اقتصادی را درقالب طنز به مخاطبان عرضه کند و ارتباط دو سویه ای رسانه و مردم را ایجاد کند.

راه ملت: استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت های بالقوه ای در حوزه های مختلف از جمله هنر برخوردار است و هنرمندان این استان با کمترین امکانات  و درآمد به ایفای نقش های خاطره انگیزی می پردازند که تا همیشه در ذهن مخاطبان ماندگار می شود.

صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حوزه سیما (شبکه دنا) با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان طنز پرداز توانسته است تا بخش زیادی از مشکلات اجتماعی فرهنگی و اقتصادی را درقالب طنز به مخاطبان عرضه کند و ارتباط دو سویه ای رسانه و مردم را ایجاد کند.

یکی از هنرمندان خلاق و طنز پرداز استان کهگیلویه و بویراحمد که اجراهای متفاوت و لحن زیبایش همواره در رادیو و تلویزیون لخنده را بر لب مخاطبان می نشاند علی اسکندری بازیگر نقش " شلال" است.

– ضمن معرفی از چه سالی وارد دنیای هنر شدید؟

علی اسکندری متولد 1349 در شهرستان بویراحمد و از سال 65 به عرصه تئاتر و بازیگری در استان و خارج استان فعالیت خود را آغاز کردم.در زمان جنگ نیز برای رزمندگان تئاترهای طنز اجرا می کردم که باعث شادی روحیه رزمندگان و تقویت آنها می شد و در دوران دفاع مقدس نیز به درجه جانبازی نائل شدم و جانباز 25 درصد هستم.

در زیر گفت و گوی پایگاه خبری راه ملت: با این هنرمند طنز پرداز مردمی را دنبال کنید.

– دولت در حوزه فرهنگ و هنر چه کمکی به هنرمندان کرده است؟

دولت در حوزه فرهنگ و هنر هیچ کاری مثبتی برای هنرمندان انجام نداده و تنها وعده های توخالی داده اند. زیرا هر شهروندی در شهر و روستا و محل سکونت نگاه هی داشته باشد می بیند که کار فرهنگی و هنری خاصی انجام نشده و کارهای روتینی که انجام می شود براساس علاقه شخصی افراد و دلسوزان عرصه هنر اتفاق افتاده است.

– از نگاه هنری چه چیزی در شهر یاسوج ناراحت کننده است؟

متاسفانه تکدی گری اتباع بیگانه و نبود مبلمان شهری در استان و شهر یاسوج که بخشی از ان مربوط به ضعف فرهنگی است ناراحت کننده است.

– مهمترین سرمایه شما چیست؟

مهمترین سرمایه ام یک جفت کفش است که آن را باهیچ چیزی عوض نمی کنم.

– انتخاب اعضای شورا براساس طایفه گرایی باعث چه چیزی می شود؟

فضای قومی قبلیه ای و رای گیری بر اساس این مولفه در استان اشتباه است و باعث عقب ماندگی، ایجاد فاصله طبقاتی و مشکلات در حوزه زیر ساخت های شهری می شود.

از ابتدای شکل گیری شوراهای شهر و روستا معمولا از شهرداری ها سهم خواهی می شود که باعث بی نظمی در کار شهرداری  و اخلال در اجرای برنامه های مدون شهرداریها و بی اعتمادی مردم به شورا و شهرداری خواهد شد.

– نظر شما درباره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی چیه؟

واقعیت این است که نمایندگان ما در استان به جای قانونگذاری و شرکت در جلسات مجلس به مراسمات فاتحه خوانی جهت آماده کردن مردم برای دوره های بعدی انتخابات مبادرت می کنند.

متاسفانه یکی از نمایندگان را می شناسم که قبل از حضور حضرت عزائیل بر سر مردگان ما حاضر می شود.

جای مدیریت خوب و خوش فکر در استان کهگیلویه و بویراحمد خالی است. 

– نظر شما درباره پایگاه اطلاع رسانی راه ملت: چیه؟

از پایگاه خبری راه ملت: به خاطر امانتداری در انتشار اخبار و گزارش های خبری و همچنین مصاحبه با اهالی فرهنگ و هنر تقدیر و تشکر می کنم.

سخن آخر: 

 خدایا به دنیا آرامش بده.

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2017/04/18 - 10:04|شناسه خبر: 31612 554 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه