امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۰۵:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری یک کنسرت در دهدشت با حضور دو فرماندار + تصاویر و حواشی

کنسرت مهدی احمدوند در حالی در دهدشت برگزار شد که با حواشی زیادی همراه بود و فرماندار کهگیلویه و فرماندار چرام و برخی مسئولان نیز در این کنسرت حضور داشتند.

راه ملت:کنسرت مهدی احمدوند خواننده موسیقی پاپ به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در حالی در سالن شهید باهنر شهر دهدشت برگزار شد که با حضور عجیب و گسترده مسئولین شهرستان کهگیلویه همراه بود.

در این کنسرت علی پوزش فرماندار کهگیلویه، ابراهیم فتاح پور فرماندار چرام، اسلام خسروی معاون فرماندار کهگیلویه و بسیاری از مدیران شهرستانی به همراه خانواده خود حضور داشتند و این در حالی است که همین مدیران در اکثر مجالس ملی و مذهبی شهرستان غایب هستند.

دهدشت

      علی پوزش – فرماندار کهگیلویه                                                                      ابراهیم فتاح پور – فرماندار چرام

دهدشت

البته فرماندار کهگیلویه در اواسط این برنامه سالن محل برگزاری کنسرت را ترک کرد.

 صحنه های نامناسب و حواشی بسیار در این کنسرت

ایرج کاظمی‌جو جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه بسیار تلاش کرده بود که این کنسرت بدون حاشیه و منظم برگزار شود اما برگزاری چنین کنسرت هایی همیشه با حواشی زیادی همراه بوده است، خاموشی چراغ های سالن برگزاری کنسرت در همان ابتدای برنامه، شلوغی و بی نظمی در سالن باعث ایجاد صحنه های نامناسب و حواشی بسیار در این کنسرت شد.

دهدشت

وضعیت نامناسب حجاب در  سالن برگزاری کنسرت

متاسفانه در این کنسرت شاهد صحنه هایی بودیم که نمونه آن را قبلا در شهر مذهبی دهدشت ندیده بودیم حواشی که موجب ناراحتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شده بود و مدام در حال تلاش برای ایجاد نظم و جلوگیری از حرکات موزون برخی جوانان حاضر در کنسرت بود که به دلیل شلوغی و جمعیت زیاد امکان کنترل به سختی به وجود می آمد.

موضوع دیگری که در این کنسرت می توان به آن اشاره کرد وضعیت بد حجاب و عفاف  برخی بانوان بود که خطری بزرگ برای جامعه اسلامی کشور ما و شهر دهدشت محسوب می شود.

دهدشت

از دیگر حواشی این کنسرت می توان به مبلغ ورودی آن اشاره کرد که موجب شده بود برخی جوانان و نوجوانان که بلیط کنسرت را تهیه نکرده بودند در اقدامی خطرناک از پنجره بالایی سالن وارد محل برگزاری کنسرت شوند که مسئولین اجازه ورود به خیلی از این جوانان را ندادند.

دهدشت دهدشت

یکی دیگر از نکات جالب این برنامه تشکر ویژه مجری از یکی از اعضای فعلی شورای شهر دهدشت بود که برای اجرای این کنسرت همکاری کرده بود کسی که برای دور جدید شوراها نیز کاندیدا شده است و تشکری که کاملا بوی تبلیغات می داد.

ما در این گزارش به احترام مخاطبین خود تمام تصاویر کنسرت را در خبر درج نمی کنیم و تنها تعدادی از تصاویر را در پایین مشاهده نمایید.

تصاویر تکمیلی:
منبع: پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،
منتشر شده در :2017/04/20 - 06:04|شناسه خبر: 31620 1284 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه