امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۳۳:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مخالفت رأی اولی های شهرستان چرام به لغو مناظره های تلویزیونی/شفافیت و آگاهی ازبرنامه های نامزدها مهمترین ویژگی مناظره های تلویزیونی است/مسئولان صداوسیما مناظره های تلویزیونی را زنده پخش کنند

مخالفت رأی اولی های شهرستان چرام به لغو مناظره های تلویزیونی/شفافیت و آگاهی ازبرنامه های نامزدها مهمترین ویژگی مناظره های تلویزیونی است/مسئولان صداوسیما مناظره های تلویزیونی را زنده پخش کنند

رای اولی های چرامی به لغو مناظره های زنده کاندیدای ریاست جمهوری واکنش نشان دادند و گفتند: مسئولان صداوسیما این برنامه مهم و اساسی را زنده پخش کنند.

راه ملت: ، امسال در کشورمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار می شود، اما در این دو انتخابات ، ریاست جمهوری مهمترین موضوع داغ این روزهای کشورمان شده و با توجه به اینکه 6 نفر از داوطلبان ریاست جمهوری را شورای نگهبان تایید کرده است.

اما چیزی که انتخابات ریاست جمهوری را از شورای اسلامی مهمتر کرده بحث مناظره های انتخاباتی است که در سال های گذشته توسط صداوسیما کلید خورد.

اما در سال جاری دولت با کارها و بخشنامه های مختلف به دنبال لغو مناظره های زنده تلویزیونی است که تاکنون نیز کارهایی انجام داده است.

در این رابطه نظرات رای اولی های شهرستان چرام را خواستم که به در زیر با هم دیگه می خوانیم.

حسین یکی از شهروندان چرامی است که در پاسخ به سوال این پایگاه خبری مبنی بر اینکه نظر شما در مورد نحوه برگزار شدن مناظره های تلویزیونی چیست؟، گفت:

 

به نظرم این اقدام نوعی توهین است چرا که با آگاهی مردم رابطه مستقیم دارد.

 

فاقققققققققققق

 

وی افزود:در سایر کشور‌ها نیز به داوطلبان ریاست جمهوری وقت تلویزیونی داده می‌شود تا به معرفی و ارائه برنامه‌های خود بپردازند که بر پایه قانون، مقدار آن مشخص است اما چرا این برنامه زنده پخش نشود؟ جای بسی تامل است.

 

این شهروند چرامی گفت:شاید در این برنامه ها نقد کارهای یک نامزد توسط دیگر نامزد باعث آگاهی مردم  شود که می تواند یکی از دلایل باشد.

 

محسن یکی دیگر از شهروندان چرامی است، او رای اولی بوده و بسیار خوشحال است که می خواهد در سال جاری با رای دادن نقشی در تعیین سرنوشت کشورش داشته باشد.

وی می گوید: با توجه به جو علمی حاکم بر مناظره، هر کاندیدای تلاش خواهد کرد که با آمادگی کامل و اشراف لازم به موضوع در نشست شرکت کند تا بتواند برنامه های خود را بیان کند.

 

فذذذذذذذذذذذذذذ

 

وی اضافه کرد:زنده پخش شدن این برنامه می تواند باعث آثار یا تغییر برنامه یک نامزد یا اظهار نظر بر اشتباه بودن برنامه نامزدی دیگر شود که همین امر نیز باعث آگاهی دیگران می شود.

 

این شهروند چرامی اظهار کرد:ما رای اولی ها با منتفی شدن پخش زنده این برنامه مخالفیم و از مسئولان خواستاریم که این مشکل را حل کنند.

 

فرشید از دیگر شهروندان چرامی و رای اولی است که در رابطه با لغو برنامه مناظره انتخابات ریاست جمهوری اینگونه گفت: برای اولین بار قرار است که در انتخاب رئیس جمهور کشورمان نقش داشته باشیم اما مهم ترین اصل در این انتخاب آگاهی و شناخت است.

 

فلللللل55

 

وی افزود:بهتر است این مناظره ها زنده پخش شود تا شناخت ما نسبت به نامزدها بیشتر شود.

 

فرشید گفت:منتفی شدن پخش زنده این برنامه تعجب آور است و به نظر ما دلیلی ندارد که زنده پخش نشود.

 

منصور از دیگر رای اولی های چرامی است که با اشاره به این موضوع می گوید: علاوه بر جذابیت و شناخت بهتر نامزد ها در پخش زنده این برنامه ها می توان کاندیدای اصلح را انتخاب کرد.

 

فااااااااااااا

 

وی افزود:درخواست می کنیم از کسانی که می توانند این مشکل را حل کنند تا هرچه سریع تر به حل این مشکل بپردازند.

 

 این شهروند گفت:زنده پخش کردن این برنامه باعث شرکت حداکثری مردم در انتخابات می شود زیرا مشارکت عمومی نشان دهنده همبستگی ملی است و همبستگی ملی می تواند در مقابل توطئه های دشمنان به کشور مصونیت ببخشد. 

 

 

آنچه که بدخواهان و دشمنان این ملت در پی آن هستند سلب این انگیزه و ایمان از مردم است. همه باید در مقابل آن اقدام کنیم چرا که تلاش دشمن این است که مردم را از نظام اسلامی دلسرد کند اما تلاش مسئولان نظام اسلامی باید این باشد که با عمل خود  نه فقط با زبان خود –،مردم را نسبت به خویش دلگرم و امیدوار کنند.

 

بنابراین ما از کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود، انتظار داریم که خود را خدمتگزار مردم بداند و آنچه را برای دین و دنیای این مردم مورد نیاز است، در محدوده اختیارات قانونی خود، با همه وجود انجام دهد. بدیهی است که اکثریت مردم، متدیّن و انقلابی هستند و مایل اند آنچه برای رفاه و سعادت دنیوی آنها انجام می گیرد، در چهارچوب احکام و مقرّرات اسلامی باشد.

 

 

به مرجع ترین کانال تلگرامی چرام بپیوندید:

https://telegram.me/akhbarchoram

 

 

 

منبع: پایگاه خبری تحلیلی چرام

گزارش وعکس:صادق شیخی

انتهای پیام/خ

منتشر شده در :2017/04/21 - 11:04|شناسه خبر: 31628 405 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه