امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۱۵:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری کنسرت رقص و آواز در دهدشت مایه شرمساری است/ همه باید به رأی شورای نگهبان احترام بگذارند/مردم از وعده های دروغین متنفر هستند

برگزاری کنسرت رقص و آواز در دهدشت مایه شرمساری است/ همه باید به رأی شورای نگهبان احترام بگذارند/مردم از وعده های دروغین متنفر هستند

ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های نماز جمعه این هفته به مسائلی همچون انتخابات شورا ها و ریاست جمهوریاشاره کردند.

راه ملت: ، ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های نماز جمعه این هفته به مسائلی همچون انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری  اشاره کردند.

امام جمعه یاسوج انتخابات باید سالم و با حضور حداکثری برگزار شود

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج گفت:کسی که یخواهد از آمریکا بترسد ایمانش کامل نیست.

وی با بیان اینکه ملت ایران تنها ملتی است که قانونش کامل است گفت:ملت ایران نشان داده است که با رهبر بزرگش همیشه پیروز میدان های سخت بوده است.

حجت الاسلام حسینی در خطبه های دوم نماز جمعه گفت: یکی از مناسبت های این هفته را بعثت پیامبر بزرگ اسلام دانست و افزود:بعثت به تعبیری همگام با خلقت است.

وی بیان کرد: بزرگترین عید، عید مبعث پیامبر عظیم الشان بوده که عید بزرگ مسلمین است.

امام جمعه یاسوج با تبریک اعیاد بزرگی همچون عید مبعث و عید باستانی نوروز به رهبر معظم انقلاب و مسلمین جهان گفت: باید از برکات این ماه بیشترین بهره را ببریم.

وی با بیان اینکه ماه رجب و شعبان بهترین ماه برای در امان ماندن از نقشه های شیطان است بیان کرد:تا عمر  که خدا به ما داده است را در راه نیکی به مردم صرف کنیم.

حجت الاسلام حسینی گفت:رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان ارتش مطالب مهمی را بیان کردند که برای درک آنها باید دقت کرد.

وی گفت: ارزش این سخنان بسیار مهم است که باید آنها را سرلوحه قرار داد.

خطیب جمعه مرکز استان مسئله انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: انتخابات باید سالم با حماسه حضور و حضور حداکثری برگزار شود.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: در انتخایات قیامت را هم در نظر بگیرید.

حسینی بیان کرد: این تیپ و این حزب و آن حزب سیاسی در انتخابات را کنار بگذراید و برای ملت و جامعه خوب انتخاب کنید.

امام جمعه مرکز استان به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی تکرار کلمه نیست بلکه یک فرمان مهم است که در اقدام و عمل باید به دست آید.

حسینی گفت: اقتصاد مقاومتی باید در عمل باشد وگرنه شعار بدرد ما نمی خورد.

وی گفت: مدیر بودن، کارمند بودن شرایطی دارد که بصیرت، کاردان و تخصص می خواهند.

حسینی ادامه داد: بعضی که بسیار کم هستند که همین کم بودن ضربه می زنند برخی از مدیران بجای مشکل گشایی مشکل ساز هستند.

وی افزود: قیامت را قبول داشته باشید مردم را احترام بگذارید چرا نقطه سیاه در پرونده مدیر مسلمان باید دیده نشود.

 

******

امام جمعه دهدشت: برگزاری کنسرت رقص و آواز در دهدشت مایه شرمساری است

امام جمعه دهدشت افزود: برگزاری رقص و کنسرت توسط دستگاه های دولتی نگران کننده است و شعرهایی می خوانند که مایه شرمساری است.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر اظهار کرد: اگر بعثت انبیا نباشد همه مردم گمراه خواهند شد.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه خداوند انسانی را از میان خودشان برگزید تا فکر و اندیشه آن ها را هدایت کند افزود: خداوند به برگزیده خود دانشی عطا کرد که هرگز به طور عادی به این علم نمیرسید.

 

حسینی با اشاره به اینکه خیلی از انسان‌ها سالیان متعدد به جای پرستش خداوند بت پرستی می کردند گفت: خداوند به وسیله برگزیده خود مردم را به سمت یگانه پرستی و دوری از بت پرستی هدایت کرد.

 

امام جمعه دهدشت ادامه داد: در کنار قرآن باید انسان معصومی باشد تا تعالیم و آموزه های دینی را بدون کم و کاست برای مردم بیان و آنان را هدایت کند.

 

وی با اشاره به ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران یک تدبیر معجزه آسایی بود که با دستور امام شکل گرفت و این روز را به تمام شهدای این نهاد مقدس تبریک می گویم.

 

حسینی گفت : پاسداران سپاه جان بر کفانی هستند که در تمام لحظات خطر به میدان آمده و در مقابل طویله های دشمن ایستاده و آنان را خنثی کردند.

 

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از پایه های اقتدار این نظام است و روز به روز باید بر قدرت و اقتدار سپاه پاسداران افزوده شود.

 

حسینی گفت: حراست از سپاه پاسداران حراست از قدرت و حفاظت از انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه دهدشت گفت: کسانی که مورد تایید بودند برای ریاست جمهوری انتخاب شدند و باید تمام نامزدین و طرفداری آن ها پایبند به قانون باشند و به قانون احترام بگذارند.

 

وی گفت: توهین و بددهنی در شان نامزد ریاست جمهوری اسلامی ایران نیست.

 

امام جمعه دهدشت افزود: برگزاری رقص و کنسرت توسط دستگاه های دولتی نگران کننده است و شعرهایی می خوانند که مایه شرمساری است.

 

وی ادامه داد: نمی گویم مدیر عمدا این کار را انجام داده است اما این مدیر مقصر است و باید پاسخگو باشد و از سمت خود کنار برود.

حسینی ادامه داد: اگر نمیتوانی برنامه ای را برگزار و مدیریت کنید چرا انجام می دهید.

 

وی گفت: کنسرت درد چه کسی را حل کرده است که درد مردم محروم ما را حل کند.

 

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه ۱۶۰ ملیون هزینه برای ساز و دهل کردند افزود: همین ۱۶۰ ملیون را خرج کسانی می کردید که اشتغال ندارند میدادید به کسانی که خودکشی می کردند تا این کار را انجام ندهند.

 

حسینی گفت: برخی دختران و جوانان ما برای هزینه تهیه جهیزیه و ازدواج را ندارند.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه رفتار ناشایست و رقص مختلط در کنسرت انجام می شود گفت: شخصیت های دولتی در جلو نشسته بودند و پشت خود را نمی دیدند که برخی جوانان در حال رقص مختلط بودند.

 

وی تاکید کرد: آخرین باری است که من تذکر می دهم اگر دستگاه های دولتی نتوانند جوابگو باشند ما با همین نمازگراران در مقابل این اتفاقات ایستادگی می کنیم.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه عده ای جاهل و نادان در وقت خواب مردم شروع به تیراندازی می کنند افزود: من در عمق خواب بلند شدم، نیروی انتظامی دادستان و شورای تامین کجا هستند چرا امنیت مردم به خطر افتاده است.

 

وی گفت: باید دستگاه قضا و شورای تامین مقتدرانه با متخلفین تیراندازی در دهدشت برخورد کنند و آرامش و آسایش مردم را تامین کنند.

******

امام جمعه بهمئی: مردم از وعده های دروغین متنفر هستند

امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز به تبیین باید ها و نباید های شرایط کنونی در انتخابات پرداخت.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری مردم، مسئولان و نامزدهای انتخاباتی همه و همه وظیفه دارند به تمامی مراحل انتخابات از نام نویسی تا اعلام آراء به قانون تمکین کنند.

وی افزود: مردم وظیفه دارند در صورتی که نظام صلاح دید که کاندیدای آنها با وجود اینکه چند سال هم رئیس جمهور باشید، در شرایط کنونی شایستگی نامزدی را ندارد، باید به قانون تمکین کنند.

افروغی  خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: مردم از وعده های دروغین متنفر هستند و دروغگویی خط قرمز آنها ؛نکند نامزدی وعده های دروغین به مردم بدهد .

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به تلاش مسئولان بهمئی در ماه های پایانی دولت و منتهی به انتخابات، گفت:مگر تا الان خواب بودید که الان به فکر خدمت به مردم افتادید، اگر تا الان می توانستید خدمت کنید و نکردید باید پاسخگو باشید .

افروغی گفت: اگر در تمامی بخش ها مسئولان به اندازه بخش انتخابات اهمیت بدهند، شهرستان بهمئی و کشور ایران گلستان می شود.

وی خاطرنشان کرد:تمام چرخ های شهرستان بهمئی متناسب با زندگی مردم نمی چرخد و این مردم هستند که ضرر میکنند.

*******

امام جمعه چرام: حضور مسئولان در کنسرت رقص و آواز مایه تاسف است

امام جمعه چرام گفت:هشدار می دهیم اگر بخواهید در استان شهیدپرور و ولایی چنین مسائلی را تکرار کنید،با خشم مردم مومن و انقلابی روبرو خواهید شد.

حجت الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه چرام در نمازجمعه این هفته شهر چرام و همچنین در خطبه اول این نماز باشکوه بیان کرد:سجده ملائکه برای جمیع بنی آدم و در حقیقت خضوع برای عالم بشریت بوده است.

وی در ادامه خطبه اولی نمازجمعه چرام افزود:اگر حضرت آدم قبله گاه سجده ملائکه شده از جهت خصوصیت شخصی نبوده بلکه از آن جهت است که حضرت آدم نمونه کامل انسانیت و در حقیقت نماینده انسان کامل بود.

افشار در خطبه دوم این نماز باشکوه اظهار کرد:دین مبین اسلام مخالف شادی نیست و پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) و همچنین بزرگان دینی تفریح سالم در برنامه های زندگی خویش داشتند.

امام جمعه چرام افزود:اما شرع مقدس با ولنگاری اخلاقی و اسلام با ابتذال و مجلس رقص مخالف است.

خطیب جمعه چرام اضافه کرد:کنسرتی که هفته جاری در شهرستان دهدشت با مجوز اداره ارشاد اسلامی برگزار شد و برخی مسئولین با خانواده هایشان حضور داشتند که جای بسی تاسف دارد. 

افشار اضافه کرد:آقایان مسئول در جمهوری اسلامی در مجلس ابتذال و رقص حضور پیدا کرده و از شهدایی که خون و جان خویش را تقدیم این انقلاب کردند،خجالت نکشیدند و از پدرها و مادران شهدا حیا نکردند. 

امام جمعه چرام در ادامه گفت:آقایان مسئول آتش ولنگاری فرهنگی دامن شما و خانوادتان را هم خواهد گرفت. 

وی در ادامه سخنانش بیان کرد:برادران مسئول همه ی ما باید روزی در دادگاه عدل الهی پاسخگوی اعمال و رفتارمان باشیم و وظیفه مسئولین سنگین تر است. 

خطیب جمعه چرام هشدار داد:هشدار می دهیم اگر بخواهید در این استان شهیدپرور و ولایی چنین مسائلی را تکرار کنید،با خشم مردم مومن و انقلابی روبرو خواهید شد. 

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اداره ارشاد اسلامی تصریح کرد:اداره ارشاد اسلامی باید نظارت کند تا چنین مسائلی بوجود نیاید و چنین مجالسی با مجوز اداره ارشاد قابل توجیه نیست.

*******

امام جمعه لنده: همه باید به رأی شورای نگهبان احترام بگذارند

امام جمعه شهرستان لنده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مسئولان ما باید خوب بدانند که مشکلات و گرفتاری‌های معیشتی مردم هرگز با آمارها حل شدنی نخواهد بود.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به مهم‌ترین رسالت مسئولان در جامعه گفتدورویی و نفاق مهم‌ترین عامل تخریب جامعه است.

وی افزود: مسئولان باید در گفتار و کردار خود صداقت را مبنا قرار داده و در خدمت به مردم کوتاهی نکنند تا عملکردشان در جامعه مورد پذیرش مردم قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: امروز تقویت اقتصاد از نقاط کلیدی نظام است که تنها با حمایت از تولید و جلوگیری از قاچاق مؤثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: مسئولان ما باید خوب  بدانند که مشکلات و گرفتاری‌های معیشتی مردم هرگز با آمارها حل شدنی نخواهد بود.

محمودی اصل اظهار کرد: تمهیدات لازم در خصوص حمایت از تولیدکنندگان زمانی مؤثر است که تسهیلات لازم و خرید کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود.

خطیب جمعه شهرستان لنده گفت: کسانی که اهل انفعال در مقابل دشمن هستند و با کوچک‌ترین تشر دشمن میدان را خالی می‌کنند باید خوب بدانند که ملت ایران در دوران خفقان رژیم ستم شاهی و هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در مقابل تهدیدات و توطئه‌های دشمنان با اقتدار ایستاده است.

وی در ادامه به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات یک آزمون بزرگ و مهم برای ملت ایران است که شبکه ناظران و عوامل امنیتی کشور باید با از تک‌تک آراء ملت صیانت کنند.

امام جمعه شهرستان لنده اظهار کرد: از هم اکنون باید جهت برگزاری انتخاباتی پر شور و نشاط همراه با امید برای مردم ایجاد کرد  و لازم است همه در این انتخابات شرکت کنند.

محمودی اصل خاطر خطاب به کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا گفت: همه باید مطیع قانون باشند و در مقابل آن باید اطاعت کنند و به رأی شورای نگهبان احترام بگذارند.

وی گفت: کاندیدای شورای شهر باید مواظب باشند از تخریب، تهمت و افترا جهت کسب رأی خودداری کنند.

امام جمعه لنده تصریح کرد: گاهی مشاهده می‌شود برخی جاها هدیه‌های داده می‌شود که رنگ و بوی رشوه دارد که هم کاندیدا و هم طرفداران آنها باید مراقب باشند.

وی با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مقتدرترین نیروهای نظامی ایران است که در کنار سایر قوا در برقراری حفظ و امنیت کشور در حال تلاش است.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله امروز، اقتدار و عظمت سپاه پاسداران باعث ایجاد رعب و وحشت درمیان دشمنان شده است.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: کارآمدی سپاه پاسداران در عرصه‌های فرهنگی، سازندگی و دفاعی باعث شده است که این نیرو به یک نیروی عظیم مقتدر در منطقه تبدیل شود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی روز شنبه سوریه اظهار کرد: این حادثه تروریستی و کشتار بی گناه صدها کودک توسط عوامل سفاک داعش باعث شد تا بار دیگر پرده جدیدی از خوی وحشیگری این گروه تروریستی به نمایش گذاشته شود.

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: تقویت جبهه مقاومت و پیروزی‌های پی‌درپی آنان باعث خواهد شد تا دشمنان روز به روز به عقب نشینی روی بیاورند.

وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با قدردانی از خدمات شبکه بهداشت درمان این شهرستان مردم را به رعایت اصول غذایی مناسب و تغذیه سالم دعوت کرد.

*******

امام جمعه سی سخت: یکی از شاخصه های دولت نجات ملی دولت مبارز با رانت و فساد است

امام جمعه سی سخت با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات 29 اردی بهشت گفت:یکی از شاخصه های دولت نجات ملی ،دولت مبارز با رانت و فساد است.

حجت الاسلام ناصر مصباح نژادخطیب جمعه سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر سی سخت گفت: تنها راه نجات انسان سوار شدن بر کشتی تقوا است که با آن می توان به ساحل نجات رسید .

وی توکل به خداوند،خرد و صبر را رموز عبور از طوفان های هلاک کننده زندگی عنون کرد. مصباح نژاد با اشاره به اینکه اگر کسی مرزهای الهی را رعایت نکند خداوندهم تفضلاتش را از انسان بر می گرداندافزود: ترک و غفلت از یاد خداوند تهدید کننده انسانها و حتی انسانهای کامل است.

وی محبت به دنیا به جای دلدادگی به خدا و جلوه های فانی دنیا را عامل نابودی و غضب الهی عنوان کرد و خاطرنشان کرد:اگر انسان بداند دستی بالا تر از دست او وجود دارد و انسان متعدی را مجازات می کند حتی جرایم قضایی به شدت کاهش می یابد.

امام جمعه سی سخت ابراز کرد:غفلت انسان از یاد خداوند موجبات حسرت انسان را فراهم می کند و آن چیزی که انسان را جاودان و مانا می کند یاد ذکر خدا و توجه به ذات ربوبی الهی است.

خطیب جمعه سی سخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با فرماندهان ارتش و تاکیدات رهبر انقلاب بر موضوعات اقتصادی افزود:برخی ها یا نمی فهمند یا مغرض اند که می گوییند نباید همه چیز را در اقتصاد خلاصه کرد.

مصباح نژاد با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اگر کسی می خواهد از آمریکا بترسد جای خودش بترسد و حق ندارد به جای ملت خون داده ایران و مقام بترسید افزود:مسوولین بدانند این دست رفتارهای غرب برای فرصت گیری و امتیاز گیری از نظام و کشور است.

امام جمعه سی سخت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتخابات مسیله بسیار مهمی برای کشور است و سرنوشت همگان در حضور گره خورده به لزوم برگزاری مناظرات انتخاباتی به صورت زنده در رسانه ملی تاکید کرد و ابراز کرد: کاندیداهای محترم از روشهای غربی استفاده نکنند ‌و در نطق هایشان تمرکز بر روی برنامه ها داشته باشند.

امام جمعه سی سخت یکی از شاخصه های دولت نجات ملی را دولت مبارز با رانت و فساد عنوان کرد.

خطیب جمعه سی سخت با اشاره به دوم اردی بهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران ابراز کرد:در مجموعه عملکرد سپاه  تحقق جمله تاریخی امام بود که فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود .

مصباح نژاد با تاکید بر نمره سپاه در زمینه های اقتصادی،فرهنگی و اقتصادی بیست بوده تصریح کرد: سپاه پاسداران در طول ۳۷ سال نظام در ابعاد مختلف عمرانی و اقتصادی کارهای بزرگی کردند.

انتهای پیام/200

 

منتشر شده در :2017/04/21 - 12:04|شناسه خبر: 31629 595 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه