امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۴۰:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برخی آمار و افتتاحیه‌های دولت تبلیغاتی است/این افتتاحیه‌ها باید چند سال پیش انجام می‌گرفت/باید دولتی سر کار بیاید که برای عزت ملی تلاش کند

برخی آمار و افتتاحیه‌های دولت تبلیغاتی است/این افتتاحیه‌ها باید چند سال پیش انجام می‌گرفت/باید دولتی سر کار بیاید که برای عزت ملی تلاش کند

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه احساس می‌شود برخی از آمار و برنامه‌های افتتاحی دولت تبلیغاتی است،گفت: باید به دولتی توجه داشته باشیم که مجدانه و منصفانه برای تغییر وضعیت موجود و برای عزت ملی و رونق اقتصادی تلاش کند،کسی باشد که کاملاً در خدمت ارزش‌ها باشد.

راه ملت: ، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در همایش بصیرتی ائمه جمعه و جماعات اظهار کرد: امروز با ناهنجاری‌هایی در جامعه مواجه می‌شویم که خطرساز است و باید متناسب با این حمله‌ها و هجمه‌ها کار فرهنگی انجام شود.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه یک روحانی نمی‌تاند نسبت به این وضع بی‌تفاوت باشد، افزود: باید شبانه‌روز برای مقابله با هجمه‌های دشمنان تلاش کنیم.

وی افزود: در فضای مجازی هجمه‌های بسیاری بر جوانان وارد شده که لازم است روحانیون در این زمینه روشنگری لازم را داشته باشند.

حسینی تصریح کرد: اگر کار فرهنگی و تبلیغ روحانیت یک هفته تعطیل شود فجایعی به بار می‌آید که جبران آن دشوار خواهد بود.

امام جمعه دهدشت با اشاره به برنامه دشمن برای کم رنگ کردن عقاید دینی نسل جوان،گفت: روحانیون باید در فضای مجازی سازماندهی داشته باشند.

حسینی افزود: حفاظت و حراست از فرهنگ دینی از رسالت‌های مهم است،اگر حجاب کنار برود مفاسد دیگری به جامعه سرازیر می‌شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه علما و طلاب در منابر خود نسبت به فرهنگ سازی مجالس عروسی و تشییع جنازه اقدام کنند،تصریح کرد: با وجود مصوبه‌های این شورا درباره ممنوعیت استفاده از تیراندازی در این مجالس اما همچنان استفاده می‌شود.

حسینی به انتخابات پیش‌رو اشاره و بیان کرد: یکی از افتخارات نظام اسلامی مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و دیگر عرصه‌ها است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم نخستین و مهمترین خواسته است،افزود: هر رأیی که در صندوق بیفتد به منزله تأیید نظام اسلامی و مقابله با دشمنان نظام است.

حسینی تأکید کرد: هر چه حضور بیشتر باشد قدرت چانه‌زنی نظام در سطحوح بالاتر هم بیشتر خواهد شد.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: هر شبهه و حرکتی که حضور حداکثری مردم را تحت شعاع قرار می‌دهد باید روحانیون جلوی این حرکت را بگیرند،خواسته دشمن کم رنگ شدن حضور مرم در انتخابات است.

حسینی فراهم سازی سلامت روحی و روانی و اجتماعی را در مرحله بعد مهم دانست و گفت: فضا را آرام نگه داریم،در یک فضای آرام و البته پرشور با پرهیز از تخریب و توهین و با نقد منصفانه و عاقلانه مردم را به مشارکت فرا خوانیم.

وی با بیان اینکه وضعیت موجود خوب نیست و نمی‌خواهم بگویم دولت عمداً کار نمی‌کند،گفت: احساس می‌کنیم برخی آمار و ارقام تبلیغاتی دولت محترم تبلیغاتی است.

حسینی خاطرنشان کرد: دولت توجه داشته باشد این افتتاحیه‌ها باید چند سال پیش انجام می‌گرفت.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: باید به دولتی توجه کرد که مجدانه و منصفانه برای تغییر وضعیت موجود و برای عزت ملی و رونق اقتصادی تلاش کند،کسی باشد که کاملاً در خدمت ارزش‌ها باشد،به نیروها و توانمندی داخلی اعتماد کند.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2017/04/24 - 09:04|شناسه خبر: 31657 502 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه