امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۳۶:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سفر سه وزیر و یک معاون رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد

سفر سه وزیر و یک معاون رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد

روزهای آینده یک معاون رئیس‌جمهور و سه وزیر دولت تدبیر و امید برای بازدید و افتتاح چند پروژه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند.به گزارش «بویر نیوز»، در اردیبهشت‌ماه جاری استان کهگیلویه و بویراحمد که به‌عنوان پایتخت طبیعت ایران …

روزهای آینده یک معاون رئیس‌جمهور و سه وزیر دولت تدبیر و امید برای بازدید و افتتاح چند پروژه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند.

به گزارش «بویر نیوز»، در اردیبهشت‌ماه جاری استان کهگیلویه و بویراحمد که به‌عنوان پایتخت طبیعت ایران قلمداد می‌شود میزبان میهمانانی از کابینه یازدهم دولت تدبیر و امید خواهد بود.

رئیس سازمان محیط زیست و سه وزیر کشور و نیرو و راه و شهرسازی قرار است در اردیبهشت ماه جاری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند.

بدون‌شک حضور این دولت‌مردان در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد نشان از عزم آنان برای رفع محرومیت‌های این استان تا آخرین دقایق عمر دولت تدبیر و امید می‌دهد.

شهردار یاسوج از سفر رحمانیفضلی وزیر کشور برای افتتاح دو پارک ولایت و چشمه نباتی خبرداده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در اولین نشست با اصحاب رسانه این استان از سفر آخوندی وزیر راه‌و‌شهرسازی برای افتتاح قطعه دوم جاده پاتاوه به دهدشت خبر داد.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد هم از سفر معصومه ابتکار به استان در روز پنجشنبه یکم اردیبهشت‌ماه جاری خبر داده است.

مدیرعامل آب و منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیز گفته که حمید چیت‌چیان وزیر نیرو برای افتتاح تصفیه‌خانه آب‌شرب این استان به‌زودی به این استان سفر می‌کند./ ایلنا

منتشر شده در :2017/04/28 - 11:04|شناسه خبر: 31705 509 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه