امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۸:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

وکیلی ، وکیل مردم یا وکیل دولت

وکیلی ، وکیل مردم یا وکیل دولت

ستاد انتخاباتی حسن روحانی روز گذشته در حالی با حضور محمدعلی وکیلی سخنگوی انتخابات حسن روحانی افتتاح شد که با حمایت تمام قد از رئیس دولت یازدهم همراه بود.

راه ملت:، محمد حسینی – ستاد انتخاباتی حسن روحانی روز گذشته در حالی با حضور محمدعلی وکیلی سخنگوی انتخابات حسن روحانی در یاسوج افتتاح شد که وکیلی در این مراسم با حمایت تمام قد از رئیس دولت یازدهم تمامی مشکلات موجود کشور را که ناشی از ضعف مدیریت و نبود برنامه جامع است را به گردن دولت های قبل انداخت.

وکیلی که در مجلس شورای اسلامی به عنوان وکیل مردم حضور دارد در قامتی جدید به عنوان سخنگوی انتخابات حسن روحانی با سفر به شهرهای مختلف تمام تلاش ها و عملکرد دولت های گذشته را به باد انتقاد گرفته و تمامی مصیبت های دولت یازدهم را به دیگران نسبت می دهد.

دولت های گذشته با وجود برخی تنگناها و کمبودها اقدامات ماندگاری را نیز از خود به یادگار گذاشتند که همگی خدمات نظام به شمار می روند و قشرهای مختلف مردم نیز در اظهارات خود به خوبی از آنها یاد می کنند و این که یک نماینده مجلس تمامی حقایق را زیر پابگذارد و صرفا نیمه خالی لیوان را ببیند به دور از اخلاق است.

با روی کارآمدن دولت یازدهم وعده های زیادی به مردم داده شد و چهار سال نیز زمان کمی نبود تا بتواند برنامه های خود را اجرایی کند و در این زمینه پس از چهار سال مردم خود به خوبی در این زمینه قضاوت می کنند.

دولت یازدهم نه تنها این برنامه ها را نتوانست اجرایی کند بلکه پرداخت یارانه ای را که حق مسلم مردم بود را برای خود یک مصیبت عظمی قلمداد کرد.

جای سوال اینجاست که دولت روحانی که قرار بود با حل و فصل موضوع هسته ای و اجرای برجام تغییر و تحول ویژه ای را در حوزه اقتصادی کشور فراهم کند چرا تاکنون نتوانسته است به این وعده خود عمل کند؟

چرا تاکنون نتوانسته است با تعاملاتی که در جریان مذاکرات هسته ای با کشورهای منطقه و اروپایی انجام داده است دارایی های بلوکه شده ایران را آزاد و به کشور بازگرداند؟

چرا در زمانی که ایران تحت شدید ترین تحریم ها واقع شده بود قیمت هر بشکه نفت ایران به بالای 100 دلار رسید اما در دوره دولت روحانی که قرار بود با اجرای برجام به جزیره آرزوها برسیم به 40 دلار رسید؟

دولت یازدهم برای ساماندهی مسکن، ازدواج جوانان و بیکاری در جامعه چه کار کرد؟

دریافت حقوق های میلیونی مدیران و دفاع دولت و سرمایه های نظام خواندن آنها چرا اتفاق افتاد؟

و هزاران چرای دیگر از دولت روحانی در ذهن مردم باقی مانده است که وعده های 100 روزه هم نتوانست برای آنها پاسخ مناسبی داشته باشد.

فرقی ندارد رئیس جمهور از کدام جناح و حزب سیاسی باشد زیرا از سوی مردم انتخاب می شود و پس از آن نیز برنامه هایی را ارائه و قول هایی را به مردم می دهد که باید نسبت به آنها عمل کند و برای تحقق نشدن آنها نیز باید پاسخگو باشد و نمایندگان مجلس به عنوان موکلان مردم باید از رئیس جمهور و دولتمردان مطالبه گری کنند.

و حالا آقای وکیلی که به عنوان وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی حضور دارد و باید از حق و حقوق مردم دفاع کند و رئیس جمهور را در برابر وعده های عملی نشده ای که به ملت ایران داده است به مجلس بکشاند و از وی پاسخ بخواهد نه اینکه در برابر تمامی این سوال های بی جواب مردم سکوت پیشه کند و وکیل دولت شود.

روز گذشته وکیلی در آیین افتتاح ستاد روحانی عنوان کرد، کشور اکنون به ریل و مسیر اصلی خود بازگشته و البته هرچند باید اذعان داشت که روند و شتاب این مسیر کند است. 

آری، روند و شتاب کند است و این ناشی از نبود برنامه، مدیریت ضعیف و چشم دوختن دولتمردان یازدهم به بیرون از مرزها است.

آقای وکیلی مردم انتظار دارند واقعیت سیاست های شکست خورده دولت یازدهم را برای آنها بیان کنید و نه اینکه در مقام سخنگو از واقعیت ها چشم پوشی کنید و برای پیروزی کاندیدای مطلوب از هر دری وارد شوید تا افکار عمومی را با خود همراه کنید.

آقای وکیلی لطفا وکیل مردم باشید نه وکیل دولت.

انتهای پیام/200

 

 

انتهای پیام/200

 

 

منتشر شده در :2017/04/30 - 02:04|شناسه خبر: 31725 505 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه