امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۸:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مناظره داغ انتخاباتی رضاتوفیقی و دانشی در دانشگاه یاسوج (+عکس)

مناظره داغ انتخاباتی رضاتوفیقی و دانشی در دانشگاه یاسوج (+عکس)

اولین مناظره انتخاباتی در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.به گزارش «بویر نیوز»، دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری دانشگاه یاسوج در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با هدف روشن اندیشی و روشنگری در ایام تبلیعات انتخاباتی نشست و جلسات …

اولین مناظره انتخاباتی در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش «بویر نیوز»، دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری دانشگاه یاسوج در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با هدف روشن اندیشی و روشنگری در ایام تبلیعات انتخاباتی نشست و جلسات مناظره در این دانشگاه برگزار می‌شود.

صیاد خردمند افزود: خوشبختانه با حمایت مسولین دانشگاهی قصد داریم این جلسات را با کیفیت بالا برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا اولین برنامه، دو نفر از مدیران فرهنگی استان در دولت های مختلف رو به مناظره و مباحثه باهم دعوت کردیم.

خردمند ابراز داشت: سیدضیاالدین رضاتوفیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دوران اصلاحات به عنوان اصلاح طلب و سیدعلی محمد دانشی مدیرکل آموزش و پرورش استان در دولت احمدی نژاد به عنوان اصولگرا در این مناظره حضور می‌یابند.

وی بیان داشت: موضوع اصلی این مناظره با عنوان اصلی جمهوریت، مردم و انتخابات و با عنوان فرعی به چه کسی رای دهیم برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری دانشگاه یاسوج گفت: این مناظره روز چهارشنبه 13 اردیبهشت 96 ساعت 11 ظهر در سالن شهیدچمران دانشکده علوم پایه دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود: هدف از برگزاری این جلسات این است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری فضای آزاد اندیشی را در دانشگاه ها نهادینه کنیم و به نوعی مشق دموکراسی کنیم که ثمره چنین امری یادگیری مدارا و مفاهمه برای دانشجویان می باشد.

منتشر شده در :2017/04/30 - 10:04|شناسه خبر: 31745 613 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه