امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۵۳:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پاسخی به سخنان منطقیان:

نمیدانم افتخار پوشیدن چکمه نصیبتان شده است یا خیر؟

اما این را خوب میدانم که پوشیدن چکمه مقاومت و وفاداری درسی است که قمربنی هاشم ع در صحرای کربلا نهادینه نموده و همه ما به آن افتخار میکنیم.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت: سید خدایار زینی پور

جناب منطقیان باسلام و تحیات  و تبریک روز معلم
اما بعد:
مستند به خبر یکی از پایگاه های خبری استان شما در افتتاحیه ستاد بانوان دکتر روحانی در کهگیلویه به مواردی اشاره داشته اید. استفاده از واژگان مطرح شده توسط شما (چکمه پوشان) سالهاست در فرهنگ لغت و اردوگاه اصلاح طلبان ریشه دوانده و به عنوان شاه واژه اردوگاه این طیف در محاورات خصوصی و عمومی منجمله افتتاحیه ستادهای وابسته دهن به دهن می چرخد.
ابتدا به ساکن از نقش بانوان در جامعه سخن رانده و ضمن فراموشی نقش کاریزمایی حضرت فاطمه زهرا (س) در دوران پرمخاطره حکومت علوی حضرت امیر ع و همچنین حضرت زینب س در احیاء تفکر و مکتب شیعی از زنانی نام بردید که بیشترین زاویه را در طول دوران ریاستشان با اندیشه فاطمی و زینبی داشته و دارند.(آنگلامرکل)
در ادامه سخنان گهربار و پرنغز و فصیحتان فرمودید:
با چکمه پوشان نمی شود کشور را اداره کرد.
جناب منطقیان:
نمیدانم افتخار پوشیدن چکمه نصیبتان شده است یا خیر؟
در صورت مثبت بودن پاسخ ،قطعا از بکار بردن این واژه در پیشگاه وجدان خود معذبید.
اما این را خوب میدانم که پوشیدن چکمه مقاومت و وفاداری درسی است که قمربنی هاشم ع در صحرای کربلا نهادینه نموده و همه ما به آن افتخار میکنیم.
افتخاری که شهدای والامقامی همچون :باقری ها،خرازی ها،باکری ها،زین الدین ها،اورنگ ها،شیرودی ها ،همدانی ها، و هزاران شهید معزز و‌معظم دیگر نصیبشان شده و با بستن بند همین چکمه ها توانستند کشور را در سخت ترین شرایط امنیتی و نظامی،اجتماعی و اقتصادی از گزند دشمنان قسم خورده انقلاب و دوستان غرب نشین طیف شما در امان نگه داشته و هم چنان استوار و ثابت قدم بدور از هرگونه چشمداشت سیاسی و اقتصادی در حال تامین امنیت جانی خانواده من و شما در مرزبانی کشور بوده و آن سوی مرزها چکمه ها را محکم تر کرده تا مبادا تیغ تکفیری ها به راحتی چوب لرزان وضعیف تریبون های حاوی اهانتهای شما را به همراه زبانهایتان به دو‌نیم تبدیل نماید ضمن اینکه نیک میدانم دلیل این همه مخالفت و‌معاندت با چکمه پوشان همان جلوگیری از ورود مهره های سوخته حامی فتنه و فتنه گران بوده و اگر حضور با شور و شعور چکمه پوشان در بیرون از مرزهای کشور و در صف مقدم مبارزه با تکفیری ها نبوده،چه بسا همین زنانی که از نقش آنها در جامعه سخن راندید می بایست نقش پررنگ تری را در جبهه مخالف بازی میکردند.

علی ایحال :
ضمن احترام به صحبتهای جنابتان
امیدوارم دلیل دفاع همه جانبه گاه و بیگاه طیف موسوم به اصلاحات را از چکمه پوشان رضاخانی و رضاشاهی بیان بفرمایید.

با تقدیم احترام.

منتشر شده در :2017/05/03 - 06:05|شناسه خبر: 31756 716 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه