امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۵:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاجگردون: اگر انتخابات بخواهد مهندسی باشد آنرا ابطال می کنم/ائتلاف های سیاسی و قومی به مرگ سیاسی دچار خواهند شد

تاجگردون: اگر انتخابات بخواهد مهندسی باشد آنرا ابطال می کنم/ائتلاف های سیاسی و قومی به مرگ سیاسی دچار خواهند شد

تاجگردون خطاب به کاندیداهای شورای شهرگچساران گفت:شهادت می دهم که خدای ناکرده که این انتخابات بخواهد مهندسی باشد و حتی به قیمت ابطال انتخابات هم باشد پای قانون می ایستم و از تک تک آراء مردم صیانت می کنم.

راه ملت:،ظهرامروز با حضور رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی  کهگیلویه و بویراحمد ،جلسه هیئت اجرایی انتخابات گچساران با حضور کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی در محل فرمانداری این شهربرگزار شد.

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در این نشست با تسلیت درگذشت حجت الاسلام خواجه زاده گفت:مرحوم خواجه زاده انسان وارسته و از خوبان بود که در نقش یک روحانی برجسته و بی بدیل بودند،ایشان در طول سال هایی که در شهرستان گچساران فعالیت داشتند بسیار موثر بودند و جای وی قطعا خالی خواهد بود.

وی در ادامه خطاب به کاندیداهای شورای شهرگچساران اظهارکرد:شهادت می دهم که خدای ناکرده که این انتخابات بخواهد مهندسی باشد و حتی به قیمت ابطال انتخابات هم باشد پای قانون می ایستم و از تک تک آرای مردم صیانت می کنم.

تاجگردون افزود:انتخابات را برای مردم سخت نکنید زیرا انتخاب هفت نفر با هر نگاهی که باشد سن ، سال، قومی ،تخصص و بقیه موارد  خیلی سخت است و وظیفه داریم انتخاب افراد را برای مردم تسهیل کنیم.

نماینده گچساران و باشت تاکید کرد: رعایت اخلاق یک رکن اساسی است و کمک می کند افراد در مراحل بعدی موفق باشند.

وی افزود:هر حرکت نابخردانه ای از سوی فعالان سیاسی و نامزدها عواقب بدی دارد و در انتخابات سال ۸۶ بر خلاف پیش بینی برخی افراد به نتیجه انتخابات تمکین کردم و به "حاج سید قدرت الله حسینی" تبریک گفتم تا ناامنی های سال 78 تکرار نشود.

 تاجگردون در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر به زمزمه های ارائه لیست های قومی هشدار داد و گفت: ائتلاف های سیاسی و قومی اگر بخواهند لیست دهند در آینده نزدیک به مرگ سیاسی دچار خواهند شد که نمونه آن را در گذشته نیز داشتیم.

در این نشست همچنین رئیس دادگستری و فرمانده انتظامی گچساران در سخنانی از کاندیداهای شورای شهر خواستند به قوانین انتخابات کاملا پایبند و از تبلیغات زودهنگام پرهیز و همچنین کاری نکنند که آرامش و امنیت جامعه به خطر افتاده و نیز در بعد ترافیک نیز از ایجاد کاروان های شادی که باعث اخلال در عبور و مرور می شود جلوگیری کنند.

گفتنی است در حاشیه این نشست ساختمان تجمعات و نشسته های جدید فرمانداری گچساران افتتاح شد.

پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب

انتهای پیام/م/200

منتشر شده در :2017/05/06 - 11:05|شناسه خبر: 31780 699 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه