امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۰:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت اداره زندان کهگیلویه: مراسم یادبود مرحوم سید رضا شیرودی‌زاده در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد

همزمان با چهلمین روز درگذشت مرحوم «سید رضا شیرودی زاده»، فرزند برومند سردار «شهید سید مرتضی شیرودی‌زاده»، اداره زندان شهرستان کهگیلویه مراسم یادبودی برای این مرحوم در گلزار شهدای دهدشت برگزار کرد.

به گزارش راه ملت: سردار شکرالله واهبی‌زاده در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که از بدو حادثه تا چهلم مرحوم شیرودی با خانواده آنها ابراز همدردی نمودند، به تشریح گوشه‌ای از خاطرات شهید سید مرتضی شیرودی پرداخت و افزود: این شهید بزرگوار با دلاورمردی های خود راه را بر دشمن بست و عرصه را بر آنها تنگ نمود.

وی بیان کرد: امروزه دشمن تا دندان مسلح با انواع ترفندها سعی بر خدشه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد.

فرمانده عملیات پد خندق در هشت سال دفاع مقدس، امنیت پایدار ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و اظهار کرد: شهیدان برای حفظ نظام هشت سال در جنگی نابرابر در مقابل ۳۶ کشور ابر قدرت با دستانی خالی مقاومت کردند که ثمره آن حفظ اراضی کشورمان بود و یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتاد.

واهبی زاده در ادامه از بیکاری جوانان به عنوان یکی از دغدغه های مهم خانواده‌ها نام برد و تصریح کرد: اگر دولت در مسیر صحیح اقتصاد حرکت کند کمتر با چنین مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس، وضعیت اسفبار حجاب را نگران کننده عنوان و خاطرنشان کرد: اگر روحانیت دست از خط بازی های سیاسی و بی خیالی نسبت به چنین  امر مهمی که دشمن تمامی امکانات و هزینه‌های هنگفتی را در این رابطه سرمایه گذاری میکند، بردارند و به وظیفه اصلی خود که عامل پوشیدن لباس پیامبر می باشد یعنی امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند کمتر با چنین صحنه‌های روبه رو خواهیم شد.

واهبی‌زاده خواستار پایبندی خانواده‌ها نسبت به اصول اسلامی جهت حفظ حجاب بانوان شد و عنوان کرد: مسئولان باید با برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های مربوطه، دسیسه های دشمنان نظام را در بد جلوه دادن پوشش اسلامی مایوس نمایند.

 

 

منتشر شده در :2017/05/12 - 03:05|شناسه خبر: 31951 3985 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه