امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۱:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حضور مردم سایه جنگ را از بین برد/چرا این استان با این منابع هنوز محروم است!/ آیا حق است که 50 درصد از کارخانه ها تعطیل باشند/من مخالف فقر، فساد، رانت و تبعیض در کشورم

حضور مردم سایه جنگ را از بین برد/چرا این استان با این منابع هنوز محروم است!/ آیا حق است که 50 درصد از کارخانه ها تعطیل باشند/من مخالف فقر، فساد، رانت و تبعیض در کشورم

خادم امام رضا در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حضور مردمانی دلیر مانند زاگرس نشینان سایه جنگ را از سر ایران از بین برد، گفت:آیا حق است که 50 درصد از کارخانه ها تعطیل باشند.

راه ملت: حجت الاسلام رئیسی در دیدار با مردم شهر یاسوج افزود: سلام بر مردم پر سلحشور کهگیلویه و بویراجمد، سلام بر مردان و  زنان غیرت مردم و عشایر دلیر کهگیلویه وبویراحمد، این استان، استان سلحشورانی است که حماسه خود در تنگه گجستان و تنگ تامردای بر کسی پوشیده نیست.

وی اظهار کرد: مردان و زنانی که قبل از پیروزی انقلاب به عنوان زنان حیرت مند در برابر ظالمین ایستادگی کردند و شهدای این استام بزرگ و عزتمند است.

خادم امام رضا(ع) در یاسوج تاکید کرد: یاد مرد بزرگ این خطه ایت الله ملک حسینی بزرگ مرد لرهای جنوب را گرامی می داریم و آنچه سایه جنگ را برطرف کرده حضور مردانی از خطه و ایران در همه صنحه هاست و زاگرنشینان سهم بسیاری در امنیت ملی جامعه ما دارند.

این سووال مردم است، چرا این استان با این همه منابع مظلوم و محروم است!

وی با بیان اینکه کشور ما منبع منابع خدادادی است، گفت: چرا این استان با این همه منابع مظلوم و محروم است!،  چرا این استان در رده اول بیکاری است'، چرا برخی فقط حرف می زنند و عمل نمیکنند، امروز اقتصاد جنگل در این استان فعال نیست و این سوال مردم است.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه ما زبان آن مردمی هستیم که زبان روزنامه و رسانه ندارند ما زبان کشاورزان محرومان و مستضعفانیم، اظهار کرد:ایا حق این مردم است که به رغم اینکه این همه ثروت خدادادی خانواده های انان که تحت پوشش هستند بیشتر است.

وی یادآور شد: ایا این حق است که با این همه نعمت بیکاری در ان و مردان را نگران بکند، آیا حق است امروز ۵۰درصد از کارخانه ها تعطیل شوند و ۱۷هزارکارگاه تولید یراکد شوند ، ایا این حق است.

خادم امام رضا(ع) با اشاره به اینکه ما امروز ۱۱میلیون جوان آماده ازدواج داریم که دلایل آنها بیکاری است، تصریح کرد: ماسوالمان این است که چرا با این امکانات سخن ها و طرحها و ارامانهای دست نیافتنی است، امکان تغییر وضعیت وجود دارد ما میتوانیم اگر بخواهیم میتوانیم میلیونی شغل ایجاد کنیم.

وی گفت: این قانون است با کمک مردم،  اما متاسفانه این دولت میگویید نمی شود ' بجای اینکه برنامه را دولت ارایه دهد مجلس ارایه داد و رییس مجلس تایید کرد، این دولت نشان داده است نمی تواد و رغبتی ندارد، چرا اگر نمی توانید خودتان را در معرض رای مردم قرار داده اید، امکان مسکن سازی بود و هست این انصاف است که امروز مردم چشمشان به این مسکن باشد ، ما اگر می گیم امکان است صنعت مکسن سازی یک اقتصاد است که چندین هزارشغل ایجاد می کند.

نامزد دوازدهیم دوره ریاست جمهوری در شهر یاسوج ادامه داد: ما حرفمان این است که مسکن می تواند به عنوان پیشران جامعه حرکت کند، ایا مشکل ما کمبود نقدینگی است در صورتی که نقدیندگی سه برابر شده است، جرا وزیر میگوید صد هزار میلیارد به من بدهند همه کارگاه ها را فعال میکنم اما سوال این است چرا این کار را نکردید؟، اقایان دولتیما اعلام کردم که چرا در برابر فقیرها تعهد ندارد، مااعلام کردیم دهک های پایین را سه برابر میکنیم، منابع  ان از همین یارانه هاست که امروز از ۳۰هزار میلیارد به ۸۰ هزار میلیارد رسیده است.

وی افزود: سوال ما از شما این است چقدر در این چند ماه پولها را زیاد کردید و حتی کسانی را که یارانه اشان را قطع کردید پیامک  که واریز می کنید،شماچرا عقل مردم را فکر مردم و درک ما را قبول ندارید، شمامی گویید پول نیست اما آمده اید در شب انتخابات میخواهید ۱۰ میلیون به دهداران بدهید،  به مردم توهین  نکنید جرا دم از بی پولی می زنید ولی پولهای کلان در انتخابات خرج می کنید.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: مردان کهکیلویه وبویراحمد ما خادم این ملتیم خدا میداند ملت ما کمبود سرمایه  ندارد اما کمبود مدیریت مردمی و اقتصادی دارد.


شعار شعار هر ایرانی خداحافظ روحانی''''پایان هفته روحانی رفته

وی با بیان اینکه چرا امروز به مردم توهین می کنید وحرف از آوردن مردم با اتوبوس میزنید، گفت:این دولت تصورش این بوده و هست که اقتصاد ما باز شدنش در دست بیگانگان است، مگر بیگانه کدام را از اقتصاد دولت ها بازکرده که دومینش ما باشیم،  امروز تعهدنامه ای را امضا کردید که جوانان ما و مردم اشکالات ان را می دادند، اما این برجام چکی است که دست ماست اما بی محل که پاس نشده است، این دولت نمی تواند این چک را پاس کند، دولت مردم می تواند با روحیه مردم این چک را پاس کند، مردم از درد بیکاری می نالد وقتی شما دم از دیوار می زنند، ما دیواریم بلندبین چپاولگران، حقوق مردم !

حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: شما امروز صندوق ذخیره فرهنگیان را به یغما برده اید، شما می گویید بیکاری چطور حل میشود شمادم از قاجاق کالا می زنید اما ما میگوییم با کار اجرایی و امکان وجود دارد، هر یک هزار میلیارد دلار میشود ۱۰۰هزار شغل ایجاد کرد و ان هم با مبارزه با قاچاق کالا، دزد دزد گفتن حرف نمشود باید ساختارها را بگویید مفسدان را معرفی کنید شما لیستی به قوه قضاییه ندادید، نباید گذاشت در این انقلاب اختلاس و فساد باشد و اولین شخص مبارزه بافساد  شخص رییس جمهور است، اگر روحیه ضد فساد داشته باشند فساد رخ نمی دهد ، این قفل مشکلات و فساد و شکستن تابپ ها کلیدش دست جوانان ملت است، اقایان میگویند به عقب، ما میگوییم نه بازگشت به عقب نه وضعیت موجود تغییر به نفع مردم.

وی با بیان اینکه زنان و مردان این خطه پیشتاز مبارزه با ظلم بودند و هستند، اظهار کرد: ما کشور را با مردم خواهیم ساخت مردم با کم می سازنند اما با تبعیض هرگز، ما با توجه به اقلیم ها و متناسب با آن برنامه داریم، خدا می داند ذخیره های این استان از نفت و گاز و جنگل و کشاورزی و این نیروی کار می تواند ان را نجات دهد.

این نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه شما تهمت و افترا می زنید، گفت: اما ما از مواضع مظلومان عقب نشینی نخواهیم کرد ، ما استادمان شهید بهشتی است که همه تهمت را برای مردم به جان خرید.

وی تصریح کرد: ما حرفمان این است که آیا تبلیغاتی حرف می زنیم یا حزبی ما از چهره زیبای این کشور و این نظام می توان فساد بیکاری و فقر را زدود، امروز حامعه مدیریت انقلابی می خواهد امروز با این جوانان می توانیم بگوییم هم می توانیم هم خواهیم توانست اما شعار شما ما نمی توانیم است.

حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: ما بارها اعلام کردیم من رقیب نیستم رقیب دولت چهار سال عملکرد اوست، به عنوان یک طلبه افتخار حضور در استان را دارم رقیب فقر فساد رانت و تبعیض در کشورم.

در حال تکمیل////

منتشر شده در :2017/05/15 - 01:05|شناسه خبر: 32096 476 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه