امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۱:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعتراض مردم به تعطیلی برخی دستگاه های اجرایی و حضور کارکنان دولت در سخنرانی جهانگیری در یاسوج

اعتراض مردم به تعطیلی برخی دستگاه های اجرایی و حضور کارکنان دولت در سخنرانی جهانگیری در یاسوج

سخنرانی اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی دقایقی دیگر در مصلی امام خمینی شهر یاسوج آغاز می شود که کارکنان برخی دستگاه های اجرایی به جای حضور در محل کار در این مراسم حضور یافته اند و این امر اعتراض شهروندان و مردم را به همراه داشته است.

راه ملت: طبق بررسی های انجام شده و گفت و گو ی این پایگاه خبری با شهروندان یاسوجی سازماندهی دستگاه های دولتی جهت حضور در سخنرانی جهانگیری از روزهای قبل انجام شده است و برخی خبرها از سازماندهی محسوس و نامحسوس دستگاه های مختلف دولتی، مدارس و دانشگاهیان جهت حضور در سخنرانی آقای جهانگیری حکایت دارد.

بر اساس بررسی های خبرنگار این پایگاه  از دستگاه های اجرایی استان، بسیاری از مدیران کل و کارکنان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در محل کار حاضر نیستند و در محل سخنرانی جهانگیری حضور یافته اند و بسیاری از افرادی که به این دستگاه های اجرایی برای کار خود مراجعه کرده اند با غیبت مدیران  و کارکنان مواجه شده ند و از این امر ابراز نگرانی نارضایتی کردند.

براساس این گزارش مدیران شهرستانی دستگاه های اجرایی نیز برای حضور در سخنرانی جهانگیری در مصلی یاسوج حاضر شده اند و این امر در شهرستان ها نیز اعتراض مردم و شهروندان را به دنبال داشته است.

بر مبنای مستندات دریافتی طی روزهای گذشته نیز دستگاه های اجرایی استان با بکارگیری کلیه ظرفیت های اداری و بسیج کارمندان در قالب اجتماعات به ظاهر موجه از جمله برگزاری همایش های مختلف در سالن های اجتماعات دولتی و نقض صریح قوانین انتخابات عادلانه و آزاد جهت تداوم منافع سیاسی و شخصی برخی مدیران پرداخته اند.

 

 

 

 

منتشر شده در :2017/05/16 - 12:05|شناسه خبر: 32128 513 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه