امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۳:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قطعی مکرر آب در شهرستان بویراحمد و پاسخ مسئولان آبفا/توسعه و اصلاح شبکه مهمترین قطعی آب

قطعی مکرر آب در شهرستان بویراحمد و پاسخ مسئولان آبفا/توسعه و اصلاح شبکه مهمترین قطعی آب

شهر یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مناطق پر آب در این استان است اما در فصل های منتهی به تابستان همیشه شاهد قطعی مکرر آب هستیم و مسئولان آبفا اصلاح و توسعه شبکه را مهمترین علت آن عنوان می کنند.

راه ملت: ، شهر یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مناطق پر آب در این استان است اما در فصل های منتهی به تابستان همیشه شاهد قطعی مکرر آب هستیم و مسئولان آب و فاضلاب هیچ گونه اطلاع رسانی در این مورد ندارد.

اهالی یاسوج پایتخت طبیعت ایران هنوز نرسیده به فصل تابستان با مشکل قطعی مکرر آب مواجه شده‌اند که به‌طور حتم با این شرایط روزهای سختی را پیش رو دارند.

شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حال گسترش در تمامی حوزه های زیر ساختی و به خصوص مهاجران بسیار زیادی را در دل خود جای داده است اما الان هر جای این شهر مراجعه داشته باشید روزانه قطعی آب را مشاهده می کنید.

بیشترین مناطقی که در این ایام و به خصوص فصل تابستان با قطعی آب مواجه می شوند مناطق شاهد، اکبرآباد، نجف آباد، خلف آباد، علی آباد، بازرنگ، شهرک جهاد ، محمود آباد هستند اما به گفته مردم  هر بار که به مسئولان آب و فاضلاب تماس برقرار میگیریم یا در این مورد سوالی پرسیده می شوند فقط سه مورد عنوان می کنند:1-گسترش شبکه، 2-اصلاح شبکه، 3- کلر زدایی.

در این رابطه رئیس آبفای شهری یاسوج با بیان اینکه شهر یاسوج روزانه در حال گسترش و مهاجر پذیر است، گفت: روز گذشته برای اصلاح شبکه فرسوده و وارد کردن مدارد جدیدی آب در منطقه نجف آباد 450 متر وارد اصلاح انجام شده و در حال انجام است که به زودی به اتمام می رسد.

قاسم قلندری تصریح کرد: برای اینکه اصلاح شبکه را در مناطق انجام دهیم باید شبکه آب کل منطقه را قطع کنیم چرا که از علم روز برای اینکار صورت می گیرد.

وی گفت: شبکه آب خلف آباد به نجف آباد وصل است و قطعی آب این مناطق تا اصلاح و توسعه شبکه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/7044

منتشر شده در :2017/05/21 - 12:05|شناسه خبر: 32153 543 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه