امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۳۶:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افزایش قیمت گوشت قرمز توسط قصاب ها خودسرانه است/برای ماه رمضان مشکلی در رابطه با مرغ منجمد و گوشت قرمز نداریم/مردم برای شکستن قیمت مرغ گرم، مرغ منجمد بخرند

افزایش قیمت گوشت قرمز توسط قصاب ها خودسرانه است/برای ماه رمضان مشکلی در رابطه با مرغ منجمد و گوشت قرمز نداریم/مردم برای شکستن قیمت مرغ گرم، مرغ منجمد بخرند

مدیرعامل پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افزایش قیمت گوشت قرمز توسط قصاب ها خودسرانه است، گفت:مردم برای شکستن قیمت مرغ گرم، مرغ منجمد بخرند.

سید علی لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی راه ملت: با بیان اینکه  افزایش قیمت گوشت قرمز در استان توسط قصاب ها خودسرانه است، افزود: قیمتی که ستاد تنظیم بازار  برای گوشت قرمز مصوب کرده است باید انجام شود و اگر غیر از این باشد صددرصد خودسرانه است.

وی اظهار کرد: طبق موصبه ستاد تنظیم بازار قیمت گوشت بره و کهره 31 هزار تومان و بز و میش 27 هزار تومان  است و افزایشی به غیر از این از هیچ ارگان دولتی یا تنظیم بازار مجوز ندارد.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد به افزایش قیمت گوشت گرم مرغ اشاره داشت و تصریح کرد : مرغ گرم با سازمان جهاد کشاورزی است  اما برای استحضار عنوان  می کنم با توجه به اینکه جوجه یک روزه از 1700 به 2400 تومان  افزایش یافته مرغ نیز قیمت آن بالا رفت و حال دولت به دنبال آن است که با تدابیری قیمت جوجه یک روزه را کاهش دهد.

لاهوتی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه تعدادی عنوان می کنند که افزایش گوشت قرمز به علت نبود دام سبک و سنگین برای کشتار است، تصریح کرد:  اینها همه بهانه است چرا که صنف قصابان مدت زیادی است  و مردم می توانند در صورت مشاهده این گرانی به سازمان بازرسی صنعت و معدن مراجعه و یا با سامانه 124 تمایس بگیرند چرا که هر وقت مردم از حق خودشان دفاع کردند مشکل رفع شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت قرمز برای همه یکسان است، تاکید کرد: دام زنده در استان برای کشتار زیاد است و اگر روزانه 1000 رای دام سنگین و سبک نیاز باشد کشتار می شود و از این لحظ مشکلی نداریم.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد به افزایش قیمت گوشت گرم مرغ اشاره داشت و گفت: برای شکستن این افزایش قیمت، مرغ منجمد کیلویی 5300 تومان درب شرکت تحویل عاملین  توزیع می شود و عاملان نیز در شهر کیلویی 5700 تومان به فروش می رسانند و بارهای بار اعلام کرده ایم که کیفیت و قیمت مرغ منجمد از گوشت گرم بهتر است و سلامتی آن تضمین شده است.

وی با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره داشت و گفت: هم گوشت قرمز منجمد و هم گوشت مرغ منجمد با کیفیت بالا برای این ایام تدارک دیده شده و مشکلی نداریم.

انتهای پیام/7044

منتشر شده در :2017/05/23 - 01:05|شناسه خبر: 32167 450 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه