امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۲۷:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی؛

برای خدمت به مردم از هر سیم خارداری عبور می‌کنم

هاشمی پور: می‌توانید با قلم زدن وحدت و همدلی در جامعه به وجود آورید، تفرقه به نفع هیچ کس نیست.

 

راه ملت؛ عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران حوزه انتخابیه با بیان اینکه در قضاوت‌ها باید عدالت و انصاف را در نظر بگیریم، اظهار داشت: ۴۰ سال است دولت‌های مختلف آمدند کار کردند نباید خدمات دولت‌های گذشته را به نام خود مصادره کنیم من هم نباید خدمات نمایندگان ادوار گذشته را به نام خود مصادره کنم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، در این مراسم که با حضور معاون فرماندار و تعدادی از مدیران شهرستان برگزار شده بود در پاسخ به دیدگاه مصادره کردن خدمات دولت به نام نماینده، افزود: تا چانه‌‌زنی و رایزنی با وزرا نباشد کاری انجام نمی‌شود.

هاشمی‌پور، گفت: ۱۱ میلیارد تومان از طریق خیرین برای کهگیلویه بزرگ جذب شد اینها باید دیده شوند.

وی، با بیان اینکه دولت و مجلس همه در یک کشتی حرکت می‌کنند و سکاندار این کشتی رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد همه ما غرق می‌شویم.

هاشمی‌پور با بیان اینکه نوکری مردم افتخار است و یادمان نرود شهدا و نظام به ما آبرو داد، تأکید کرد: در برابر مشیت الهی سر تعظیم فرود آوریم تا خداوند دست ما را بگیرد، این تعریف و تمجیدها به درد قبر و قیامت نمی‌خورد.

وی، به تعامل دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: در مرکز همه در کنار هم کار می‌کنند در شهرستان‌ها هنوز مباحث جناحی چپ و راست و مسایل حاشیه‌ای دامن‌گیر مسؤولانشده است.

هاشمی‌پور، با بیان اینکه وزرا و مقامات کشوری را با رایزنی و پیگیری به منطقه دعوت می‌کنم، افزود: معدن فسفات، آبرسانی به چهار شهر، نیترات دیشموک و …کار مدیر شهرستان نیست مگر پیگیری با وزیر و مقامات.

وی، با بیان اینکه ادعایی در عملکرد نداریم و هیچ گاه دنبال مصادره خدمات به نام خود نبودم، گفت: ما می‌گوییم نیروهای دولت ما را هم در کنار خود به عنوان خادم مردم راه دهند.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: از همه منتقدان که من را هوشیار کردند و در آینده بیشتر آگاه می‌سازند ممنون هستم و اگر نقد با صداقت باشد خوشحال می‌شوم.

وی خطاب به اصحاب رسانه،گفت: می‌توانید با قلم زدن وحدت و همدلی در جامعه به وجود آورید، تفرقه به نفع هیچ کس نیست.

هاشمی‌پور با بیان اینکه برای خدمت به مردم آمدم و از هر سیم خارداری برای خدمت به مردم عبور می‌کنم، افزود: به همه فرمانداران حوزه انتخابیه احترام می‌گذارم و هر نقدی داشته باشم با مسؤول مافوقشان صحبت می‌کنم.

توصیه دیگر هاشمی‌پور به خبرنگاران درباره انعکاس مشکلات و محرومیت‌های منطقه بود و گفت: بنا نیست فقط از خوبی‌ها نوشته شود، وضعیتی که در کهگیلویه هست در شأن مردم نیست، خدمات و فعالیت‌های دولت در کنار محرومیت‌ها انعکاس داده شود و ضمن تقویت بخش خصوصی کمک‌های خیرین حتماً منعکس شود.

به گزارش راه ملت، در این مراسم از زحمات خبرنگاران کهگیلویه، چرام،لنده و بهمئی با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

منتشر شده در :2017/09/05 - 05:09|شناسه خبر: 32346 404 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه