امروز :سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۰۸:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان؛

ولایت فقیه از نیمه دوم دهه هفتاد تحت تهاجم فرهنگی قرار گرفت

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: یکی از راهکارهای اصلی مقابله با جریانات سکولار، دگر اندیش التقاطی و در واقع پوچ اندیش؛ توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی است

راه ملت؛ شهرام مهدوی مطلق در جمع دانش پژوهان دوره خط امام کهگیلویه و بویراحمد که در شهر مقدس قم در حال برگزاری است با بیان اینکه دوره خط امام یک دوره تئوریک است که از سال ۱۳۷۵ شروع شد، افزود: این دوره جهت ارتقاء سطح معرفت و بصیرت جووانان دانشجو پایه گذاری شده است.

وی گفت: عمده هجمه و حمله به مبانی انقلاب اسلامی خصوصا اسلام سیاسی و نظام فقاهتی جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه از نیمه دوم دهه هفتاد تحت عنوان تهاجم فرهنگی بود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: یکی از راهکارهای اصلی مقابله با جریانات سکولار، دگر اندیش التقاطی و در واقع پوچ اندیش؛ توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی است.

مهدوی مطلق با بیان اینکه این گسترش باید بر اساس قرآن و مکتب اهل بیت و منظومه اندیشه حضرت امام (ره) باشد، تاکید کرد:  همه اینها در جهت تقویت قدرت تحلیل منطقی و مستدل قشر دانشجویی انجام می گیرد.

وی با ابراز امیدواری از خروجی دوره خط امام (ره) ، افزود: شما عزیزان باید به فهمی مشترک از منظومه فکری و مبانی نظری نظام اسلامی برسید تا بتوانید در دانشگاه های خود عالمانه و آگاهانه به نقد و رد اندیشه های باطل و تفهیم مبانی نظام اسلامی بپردازید.

منتشر شده در :2017/09/05 - 07:09|شناسه خبر: 32351 403 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه