امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۷:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نادر طالب زاده در جمع دانش پژوهان دوره خط امام استان؛

رسانه روح و اصل یک کشور است

طالب زاده با اشاره به وضعیت رسانه در آمریکا اظهار کرد: یک معجزه قرن است که شخص اول مملکت آمریکا از رسانه های این کشور اینگونه نام می برد و به درستی هم دارد معرفی می کند

راه ملت؛نادر طالب زاده با حضور در جمع دانش پژوهان دوره خط امام استانی که هم اکنون در شهر مقدس قم در حال برگزاری است با اشاره به فعالیت هایی که در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت، تصریح کرد: در آن زمان مشغول ساخت مستندی در خصوص پناهنده های ویتنامی بودم که صدای انقلاب اسلامی بلند شد و عکس حضرت امام (ره) در مجلات هفتگی سیاسی آمریکا منتشر شد وبرای اولین بار یک صحبت کاملا متفاوت و یک چهره جدید را دیدیم.

 
وی با بیان اینکه چند ماه قبل از انقلاب به بهانه ساخت یک مستند وارد ایران شدم، افزود: در پیروزی انقلاب همچون یک عابر پیاده رو شاهد یک ماجرا بودیم و تا امروز شاهد آن هستیم و به عنوان یک شاهد برای شما صحبت می کنم.
 
این فعال عرصه رسانه وقایع سال ۱۳۵۷ را یک حادثه عظیم عنوان کرد و گفت: الان که برای شما دانشجویان در این مکان صحبت می کنم همان حرف هایی را خواهم زد که اگر در جمع دانشجویان دانشگاه کلمبیا بودم هم می گفتم، چرا که آنها نیز به جهت اینکه تحت تاثیر رسانه های خود بوده و هستند بسیاری از خبرها را نشنیده اند.
 
طالب زاده با اشاره به وضعیت رسانه در آمریکا اظهار کرد: یک معجزه قرن است که شخص اول مملکت آمریکا از رسانه های این کشور اینگونه نام می برد و به درستی هم دارد معرفی می کند.
 
وی با بیان اینکه رسانه روح و اصل یک کشور است، افزود: اولین پیشنهاد من به تلویزیون این بود که برنامه های گفتگوی زنده پخش کند و این برمی گردد به زمانی که حجت الاسلام میری در زمان آقای لاریجانی به بنده گفتند که پیشنهاد شما برای تلویزیون چیست؟ گفتم: اولین پیشنهادم این است که موسیقی را رعایت کنید و هرچیزی را پخش نکنید و دومین پیشنهادم این بود که گفتگوی زنده محور بروید.
 
طالب زاده با بیان اینکه رسانه امروز با گفتگوی زنده و کمتر مهار شده پیش می رود، بیان کرد: بحث اعتراض به ربا ، فرار مالیاتی پولدارها و زمین خواری برای اولین بار در گفتگوهای زنده و از برنامه راز شروع شد.
 
این فعال عرصه رسانه و سینما با اشاره به اینکه اگر رسانه به داد مملکت نرسد می گندد، گفت: نباید مراقبت های رسانه ای و ملاحضات رسانه ای وجود داشته باشد.
 
این مستندساز حرفه ای با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک امانت بزرگ است، افزود: انقلاب اسلامی در جهان ایجاد تحول کرد و حتی غربی ها هم نمی دانند از کجا ضربه را خوردند.
 
وی ضمن اظهار اینکه رسانه خیلی نقش حساس و مهمی دارد، گفت: رسانه است که تفکر غرب را منجمد و به همان شکل اولیه نگه داشته است و برای ما هم رسانه باید به همان اندازه مهم باشد.
 
طالب زاده آغاز به کار شبکه های خبر را وابسته به انقلاب اسلامی و وقایع بعد از آن یعنی تسخیر لانه جاسوسی دانست و بیان کرد: بعد از کولاک ایجاد شده به وسیله انقلاب اسلامی همه می خواستند ماجرای کشوری که در برابر آمریکا ایستاده است  و حتی می خواهد در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی محاکمه هم بکند را بدانند.
 
این فعال عرصه رسانه ضمن بیان اینکه زمانی رسید که دیگر هیجان درام خبر از درام سریال ها و برنامه های ساختگی تلویزیون بیشتر شد، افزود: انفجار خبری در جهان مدیون انقلاب اسلامی است و انقلاب بود که ساختار شکنی کرد.

وی با اشاره به اینکه همه این واقعیات را با چشم خود دیدم، تاکید کرد: نهضت ما سیر تاریخ را عوض کرد و شاهد این ادعا راه اندازی شبکه های سی ان ان و بی بی سی بود.
 

طالب زاد با اظهار اینکه اسلام همچنان در جهان خبر ساز است، گفت: یکی از کارهایی که آمریکا انجام داد ایجاد شبه اسلام است با شعار ما ولی مقابل ما با تمام نفرت، و این هم خود خبرساز هست.
 
این فعال عرصه رسانه با اشاره به مصاحبه ها و گفتگوهایی که در برنامه های مختلف تلویزیونی با شخصیت های دانشگاهی، سیاسی و نظامی آمریکا داشته است، تصریح کرد: آمریکا به هم ریخته است و من در این سال ها سعی کردم قابی بگیرم که آنها بگویند چه خبر است و آمریکا برای شما بگوید چه خبر است.
 

منتشر شده در :2017/09/09 - 05:09|شناسه خبر: 32423 504 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه