امروز :سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۴۹:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تسلیت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در پی شهادت شهید فرزادیان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در پی حادثه ناراحت کننده و دلخراش گچساران و شهادت یکی از افسران خدوم نیروی انتظامی این شهرستان در درگیری با سارق حرفه ای، با انتشار متنی این واقعه را به عموم مردم استان، نیروهای نظامی و انتظامی و به ویژه خانواده این شهید بزرگوار تسلیت گفت.

راه ملت؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در پی حادثه ناراحت کننده و دلخراش گچساران و شهادت یکی از افسران خدوم نیروی انتظامی این شهرستان در درگیری با سارق حرفه ای، با انتشار متنی این واقعه را به عموم مردم استان، نیروهای نظامی و انتظامی و به ویژه خانواده این شهید بزرگوار تسلیت گفت.


متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
 شهادت یکی از فرزندان شجاع، رزمنده و مبارز این استان به دست سوداگران مرگ و سارقان پلید، بار دیگر خوی وحشی گری این جرثومه های  فساد در استان را به نمایش گذاشت.
عروج ملکوتی و شهادت جانانه این مبارز حریم امنیت و نظم و آرامش، برادر عبدالخالق فرزادیان، از پرسنل خدوم و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی را، تبریک و تسلیت عرض می نماییم؛ از درگاه خداوند منان برای آن شهید عزیز، همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده و بستگان صبر و اجر مسئلت می نماییم.
آنچه در این حادثه مایه تاثر و نگرانی جدی است، جولان این سوداگران مرگ و مخلان امنیت و آسایش مردم در شهرها و روستاها و حتی معابر و پارک ها و نقاط گردشگری و تجمیعی استان و شهرستان ها است؛ ضمن تشکر و حمایت از اقدامات مقتدرانه دستگاه های قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی استان، از مدیر شجاع و انقلابی دادگستری استان و همه دادستان ها و قضات درخواست می شود، با تشکیل دادگاه و حضور و ورود جدی، مدعی العموم به این قبیل وحشی گری ها، نسبت به محاکمه و اشد مجازات چنین ویروس های پلید و خطرناکی در سراسر استان اقدام نمایند.
از شورای تامین استان درخواست جدی داریم تا بیش از این در چنین مواردی ورود جدی نموده و از ضابطین نظامی، قضایی، بسیج و آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت های عملی و بازدارنده و انگیزه بخش به عمل آورند.

 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2017/09/10 - 07:09|شناسه خبر: 32434 813 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه