امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۸:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده سپاه فتح استان در اختتامیه دوره خط امام دانشجویان استان؛

غرب به دنبال تغییر فرهنگی و ایجاد یک حاکمیت مطیع در شرق است

فرمانده سپاه فتح استان تاکید کرد: غرب به دنبال تغییر فرهنگی و ایجاد یک حاکمیت مطیع در شرق است

راه ملت: سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه یک فرد می تواند یک دانشگاه را تحت تاثیر صحبت خود قرار دهد و به نوعی همه را همراه خود قرار دهد، گفت: در هر جایی یک حرکتی انجام بشود معمولا یک اتاق فکر محدود، مشخص و منسجم آن جریان را مدیریت می کند.

وی افزود: باید دقت کرد که چه موضوعی را و به چه نحوی طرح می کنیم.

بوعلی با اشاره به اینکه هیچ گاه نباید فکر کنیم که دشمنی غرب و آمریکا و به ویژه صهیونیسم صرفا متوجه ما به تنهایی می باشد، تصریح کرد: اساسا آنچه که مشخص است این است که آنها با تمدن شرق مشکل دارند البته در بعضی از جاها مثل ایران اختلاف و مشکل ایدئولوژیک جدی و عمیق است و در جایی دیگر سطحی می باشد.

فرمانده سپاه فتح استان تاکید کرد: غرب به دنبال تغییر فرهنگی و ایجاد یک حاکمیت مطیع در شرق است.

وی با اشاره به ذهنیت غلط و اشتباه غرب در خصوص کشورهای جهان سوم، گفت: غرب اینطور طرح می کند که کشورهای جهان سوم همچون دانش آموزان استثنایی و عقب مانده می مانندکه باید علاوه بر آموزش به آنها، کنترل نیز بشوند.

بوعلی با بیان اینکه منفعت غرب در بی ثباتی کشورهای جهان سوم و شرق است، تصریح کرد: آنها همواره بی ثباتی را برای این کشورها خواسته اند و کودتا در ترکیه، یا اتفاقات پاکستان، تشکیل گروه های تکفیری و …. همه در ادامه همین منفعت طلبی ها بوده است.

فرمانده سپاه فتح استان، ایران را به دلیل اینکه همواره مدافع حق گویی و مدافع مظلومان بوده است بزرگترین مزاحم غرب و آمریکا دانست، و افزود: با توجه به همه این موارد باید خیلی فراتر از مرزها را دید اما متاسفانه بعضی از آقایان خواب هستند و اتفاقات بیرون از مرزها را نمی بینند.

وی تاکید کرد: باید پرسید غرب چه گلی به سر کشورهایی زده است که در طول این سال ها به آنها هجوم برده و آنها را به بهانه های مختلف اشغال کرده است که حالا بخواهد آن گل را به سر ما بزند.

 

منتشر شده در :2017/09/14 - 06:09|شناسه خبر: 32522 491 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه