امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۶:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

25 شهریورماه با حضور وزیر کشور:

مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

راه ملت: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

سید محمد تقوی اظهار کرد: روز شنبه با حضور رحمان فضلی وزیر کشور مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

تقوی تصریح کرد: رحمانی فضلی وزیر کشور صبح روز شنبه با استقبال مسوولان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه یاسوج می‌شود و بعد از آن در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید استان شرکت خواهد کرد.

وی افزود: این مراسم روز شنبه ۲۵ شهریورماه ۹۵ با حضور وزیر کشور و مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد در سالن کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان جنب بیمارستان امام سجاد(ع) برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در این مراسم مدیران عضو شورای اداری و شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران و بخشداران، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

با تصویب هیئت وزیران و طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور علی محمد احمدی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب و همچنین با حکم وزیر کشور سید موسی خادمی استاندار پیشین استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار استان لرستان معرفی شد.

منتشر شده در :2017/09/15 - 10:09|شناسه خبر: 32525 424 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه