امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۱۳:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد نباید تنها به منابع دولتی اتکا کنیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید تنها به منابع دولتی اتکا کنیم باید از همه ظرفیت‌های بسیج شده کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه این استان استفاده کنیم.

راه ملت: علی‌محمد احمدی در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و درمراسم معارفه خود اظهار کرد: در سال ۷۰ وارد وزارت کشور شدم و بعدها در سایر وزارتخانه‌ها بودم و سپس نماینده مردم در مجلس بودم و بعد از نمایندگی در وزارت نفت مستقر شدم.

وی گفت: دلکندن از تهران من را دلگیر کرده بود اما زمانی که از هواپیما پیاده شدم و به حدی دفاع مقدس حس کردم و پیش خود احساس کردم باز به خانه خود بازگشته‌ام.

احمدی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: ناآشنا با زاگرس بزرگ و استان بزرگ شما نیستم و بزرگان و فرهیختگان شما را می‌شناسم و همیشه بر خود بالیده‌ام در چنین دیاری فرزندان بزرگی داریم.

وی گفت: از خدا می‌خواهم که اعتماد دکتر روحانی و لطف رحمانی‌فضلی را جبران کرده و رضایت مردم را جلب کنم.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مسیرهای استان‌های زاگرس صعب‌العبور است اما ظرفیت‌ها زیاد است افزود: راهی که برای مطلوب داریم بسیار زیاد است و تا رسیدن به هدف مطلوب فاصله داریم.

وی گفت: استان ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف دارد و چون نتوانستیم ارتباط را با محیط پیرامون برقرار کنیم نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های استان‌های هموار و برخوردار استفاده کنیم.

احمدی خاطرنشان کرد: نیازمند تلاش زیاد و تقویت زیرساخت‌ها هستیم و باید موانع و مشکلات را برطرف کرده و تلاش کنیم استان به جایگاه واقعی خود برسد.

وی در ادامه افزود: همه باید دست به دست هم داده و با هم‌افزایی و فهم مشترک در خدمت مردم باشیم و در دیدار از محرومین برطرف کنیم و اعتماد مردم را با خدمت خود تقویت کنیم و من همه آبروی خود را در طبق اخلاص برای توسعه استان گذاشته‌ام.

احمدی گفت: باید راه را اشتباه طی نکنیم و در چارچوب پیام‌های رهبری بحث برنامه اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم و استعدادهای مردم را پویا کرده و به کار گیریم.

وی با بیان این که نباید تنها به منابع دولتی اتکا کنیم افزود: باید از همه ظرفیت‌های بسیج شده استان استفاده کنیم و امروز نیازمند جذب سرمایه از بیرون هستیم و از بخش‌های خارجی نیز کمک بگیریم تا بتوانیم ظرفیت‌های استان را در مسیر خود با همدلی و اتحاد مسیر را به پیماییم.

منتشر شده در :2017/09/16 - 04:09|شناسه خبر: 32556 550 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه