امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۰۶:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فتنه انگیزی سایت های نوظهور و بی اخلاق در کهگیلویه

متاسفانه یکی از سایتهای خبری #اصلاح_طلب که چند ماهی از ظهورش نمی گذرد و به اصطلاح “جوان است و جویای نام آمد است” در یک تیتر و مطلب بسیار بی خردانه و سبک عقلانه با عنوان « انتصاب #اصولگراها در شهرداری دهدشت/ شورای شهر بعد از انتخابات مردم را فراموش کردند» به بررسی انتخاب معاون شهرداری دهدشت پرداخته و این انتخاب را نوعی زد بند و #معامله عنوان کرده است.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت، ایمان برومندزاده:

متاسفانه رشد قارچ گونه ی سایت های خبری و عدم نظارت صحیح و دقیق مسئولان بر این سایت ها عرصه را برای جولان افراد بی تفکر و فرصت طلب چنان باز گذاشته است که روزانه شاهد ده ها خبر و تیتر نا مناسب در اینچنین سایت های نوظهور می باشیم که یقیناً هدف این سایت ها نه تنها کمک به پیشرفت استان نمی باشد بلکه بدون شک مدیران اینچنین سایتهایی تنها به فکر جیب و شکم خود می باشند!

متاسفانه یکی از سایتهای خبری اصلاح_طلب که چند ماهی از ظهورش نمی گذرد و به اصطلاح “جوان است و جویای نام آمد است” در یک تیتر و مطلب بسیار بی خردانه و سبک عقلانه با عنوان « انتصاب اصولگراها در شهرداری دهدشت/ شورای شهر بعد از انتخابات مردم را فراموش کردند» به بررسی انتخاب معاون شهرداری دهدشت پرداخته و این انتخاب را نوعی زد بند و معامله عنوان کرده است.

در این مطلب تفرقه انگیز، سایت مذکور با اشاره به انتخابات شورای شهر دهدشت، پیروز این انتخابات را اصلاح طلبان عنوان کرده است، و با فراموشی اینکه اصلاح طلبی و اصولگرایی در شهر دهدشت و حتی استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات شورای شهر نقش چندانی نداشته و متاسفانه اولویت انتخاب مردم بر اساس قومیت گرایی میباشد به نقد انتخاب معاونین در شهرداری دهدشت پرداخته است، و اصلاح طلبان را پیروز برحق و سهم خواه شهرداری عنوان کرده است.

در بخشی از این مطلبِ تاسف بر انگیز اینگونه نوشته شده است: « برای اصلاح طلبان عجیب است که چگونه کسانی که خود را اصلاح طلب می دانند ولی یک فرد اصولگرا را برای معاونت شهرداری معرفی می کنند »، حال سوال اینجاست، اصلاح طلبانی که شعار “زنده باد مخالف من” حتی تا عکس روی پروفایل تلگرامشان هم رفته است و علاوه بر این سایت که تنها کارش انتشار اخبار اصلاح طلبان و آن هم بصورت بسیار ناشیانه می باشد، چرا اینگونه ناشیانه سعی در تفرقه اندازی و جناح بندی سیاسی دارند؟!

مردم دهدشت خود خوب می دانند که نه تنها اصلاح طلبان و پدران معنوی این حزب در شهرستان، کاری برای برون رفت کهگیلویه از بن بست نکرده اند، بلکه خود سران اصلاح طلب کهگیلویه نیز با سهم خواهی و رفتار های بچه گانه، مدتهاست جوانان را به نام اصلاح طلبی، لب تشنه تا لب چشمه برده و باز تشنه باز می گردانند.

بدون شک این مطالب ناپسند از دیدگاه بسیاری از مردم شریف دهدشت و علی الخصوص چهره های معتدل اصلاح طلب استان و شهرستان مزبور و نکوهیده میباشد که امیدوارم از این پس شاهد اینچنین مطالب ناشیانه و بی خردانه در خرده سایتهای نوظهور استان نباشیم و دوستان عزیز با نهایت دقت مطالب خود را بررسی و منتشر نمایید.

مهندس ایمان_برومندزاده – صاحب امتیاز اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2017/11/21 - 12:11|شناسه خبر: 32925 576 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه