امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۳۱:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دانشجویان یاسوجی در اعتراض به اقدام ابلهانه رئیس جمهور آمریکا تجمع کردند

دانشجویان دانشگاه‌های مختلف یاسوج در اعتراض به اقدام ابلهانه رئیس جمهور آمریکا تجمع کردند.

راه ملت: دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و علوم پزشکی یاسوج ظهر امروز طی تجمع‌های جداگانه‌ای اقدام ابلهانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی از تل آویو به قدس شریف تجمع کردند.

دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های یاسوج با محکوم کردن اقدام ابلهانه و خشونت آمیز رئیس جمهور آمریکا و استکبار جهانی، خواهان اتخاذ تدابیر و تصمیم‌های انقلابی توسط مسئولان کشوری و انجسام و وحدت مسلمانان شدند.

دانشجویان یاسوجی با سر دادن شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا » و…انزجار خود با اقدام ابلهانه رئیس جمهور آمریکا برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس را اعلام کردند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این تجمع گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز همانند سایر دانشگاه‌ها، سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل ملاعلی افزود: در این تجمع، عدم حقانیت آمریکا برای تعیین تکلیف ارزش‌های اسلامی ما که قدمتی دیرینه دارد، اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: امروز گستاخی کاخ سفید به جایی رسیده که دسترسی به مقدسات و بی‌حرمتی به آن‌ها را در پیش گرفته و هر چند وقت یکبار در صدد ایجاد یک تنش هستند تا مشکلات داخلی خود را نیز در نظر مردم به فراموشی بسپارند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه ایجاد آشوب در کشورهای دیگر توسط آمریکا تنها برای سر پوشی بر مشکلات خود آمریکاست، عنوان کرد: بدون تردید بیت المقدس جایگاهی بین‌المللی در نزد ادیان دارد، به طوری که یهودیت اصیل، مسیحیت و مسلمانان برای این جایگاه و قبله ارزش بسیاری قائل هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این قبله باید از صحنه سیاسی به دور باشد، اذعان کرد: امروزه خود یهودیان اصیل و متدین به دیانت از یهود نیز از کارهای صهیونیست‌ها برائت و بیزاری می‌جویند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دانشگاهیان استان به همراه همه اقشار جامعه و نیز سایر کشور‌ها به اعتراض برخاسته و در مقابل چنین گستاخی و بی‌حرمتی‌هایی کوتاه نیایند و برای جلوگیری از چنین اقداماتی تلاش کنند.

منتشر شده در :2017/12/10 - 07:12|شناسه خبر: 33018 443 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه