امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۴۶:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شما که دل در گرو فتنه گران داری، می خواهی فتنه را معنی کنی؟ /آنهایی که به نظام و آرمان های امام و انقلاب توهین کردند، فتنه گرند

جناب منطقیان شما می خواهی فتنه را معنی کنی که هنوز دل در گرو فتنه گران در حصر داری یا رهبر معظم انقلاب که با درایت و تفکر ایشان این فتنه شوم را به زباله دان تاریخ انداختند؟؟؟

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت: یادداشت زیر در جواب به یادداشت منطقیان با عنوان: ازمعنی فتنه تا نهم دی، منتشتر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر انقلاب اسلامی در تشریح ۹ دیماه فرمودند: نهم دیماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

در این قسمت از سخنان رهبر معظم انقلاب کلید واژه های زیادی همچون برگ زرین، نماد عزت، بصیرت، آرمان انقلاب، دشمن و دین را می بینیم که نشان از اهمیت این روز بزرگ در تاریخ سیاسی ایران اسلامی دارد و این نتیجه را می دهد که عده ای در داخل با بازی کردن در زمین دشمن و حمایت های دشمنان قسم خورده نظام خواستند در برابر دین مردم بایستند که مردم با بصیرت ایران اسلامی سیلی بزرگی به دشمنان نظام و فتنه گران زدند.

دیروز در یک پایگاه خبری شهرستان متنی از جناب منطقیان منتشر شد که به معنی سطحی فتنه پرداخت و گفت که، فتنه یعنی جنجال وآشوب،شورش وطغیان،ازمیان رفتن نظم و به وجودآمدن آشفتگی وشلوغی وهمچنین فتنه گربه معنی کسی آمده است که سبب فتنه یعنی آشوب وبی نظمی وشورش شود.

در ادامه منطقیان رئیس جمهور وقت را عامل این فتنه دانست که با گفتن یک کلمه باعث این فتنه شد! و جالب است که منطقیان فتنه گران را با لحن متهم خطاب کرده و باید آنها در دادگاه صالح و بی طرف محاکمه شود!

باید به جناب منطقیان بگوییم که این حرفای کهنه و رنگ رو رفته شما دیگر خریداری ندارد چرا که این فتنه گران در شورای امنیت ملی که دارای مبنای قانون اساسی است، محکوم شده است و شما که یک فرد به اصطلاح سیاسی هستید بعید است که جایگاه حکم شورای امنیت را ندانید!

جناب منطقیان خیلی مضحک است که بگویید یک کلمه از رئیس جمهور وقت باعث وقوع فتنه شد در حالیکه فتنه گرانی که شما از آن حمایت می کنید با فریب عده ای از جوانان این ملت و با دست دادن در دست معاندان نظام که در زمان فتنه فقط از مواضع فتنه گران حمایت علنی می کردند، باعث ایجاد شورش و اغتشاش و فتنه شدند.

جناب منطقیان فتنه را موسوی و کروبی سران فتنه براه انداختن همان روز انتخابات که خلاف قانون بود خود را برنده انتخابات اعلام کردند در حالی که هنوز انتخابات ادامه داشت و همین اولین عامل اغتشاشات بعد انتخابات شد.

جناب منطقیان حتما می دانید که در هرجای دنیا انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و خلاف میل غرب و آمریکا بود با بهانه تقلب در انتخابات سعی در باطل کردن نتیجه داشتند و در بعضی موارد به سرنگونی آن نظام حاکم هم کشید و این همان سناریویی بود که دشمنان نظام سعی داشت در ایران اسلامی توسط سطحی نگران فتنه گر خواستند اجرا کنند که با راهنمایی رهبر انقلاب و بصیرت تاریخی مردم جلوی این انحراف را گرفتند.

جناب منطقیان جواب شما را به سخنان رئیس جمهور روحانی ارجاع می دهم که شما به آن رای دادید و بزرگ خط مشی سیاسی شماست که در مصاحبه با خبرگزار ایلنا، گفت: در روز ۲۵ بهمن عده معدودی به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس به خیابان‌ها آمدند که اتفاقاً در شعارهای آنها حمایتی از مردم مصر و تونس به چشم نمی‌خورد و متاسفانه با شعارهای ضد انقلابی، موجبات خوشحالی و بهره‌برداری آمریکا، رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب را فراهم آوردند و موجب ناراحتی قاطبه مردم شریف ایران شدند. در واقع این حرکت ضداسلامی و ضد ملی، از یک سو می‌خواست فریاد قاطعانه ملت ایران در روز ۲۲ بهمن را تحت‌الشعاع قرار داد و از سوی دیگر وسیله‌ای برای انحراف افکار مردم منطقه از دشمنان اصلی یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی و شکست اخیر آنان گردد.

جناب منطقیان اگر توانی درک مطلب از سخنان شفاف و روشن رهبر انقلاب در تبیین فتنه و فتنه گران را ندارید، می توانید به صحبت های رئیس جمهور توجه کنید که سران فتنه (موسوی و کروبی)را باعث بوجود آمدن این فتنه شوم دانست که در این بازی از پیش باخته با شعار های ضد انقلابی و ضد ملی مایه ی خوشحالی دشمنان این نظام شدند که دست شان به خون شهدای این ملت آغشته است.

جناب منطقیان فتنه را موسوی و کروبی براه انداختن که بزرگ ترین اتهام را به نظام وارد کردند و مدعی تقلب در انتخابات شدند تا بتوانند شکست سیاسی خود را در عرصه سیاسی با رقیب، در امتیاز گرفتن از نظام جبران کنند و در این راه با همراهی ضد انقلاب، آمریکا و غرب بزرگ ترین خسارت سیاسی، امنیتی،اجتماعی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کردند که شاهد فجیع ترین توهین ها به ساحت مقدس عاشورا و ولایت و امام و آرمان های امام و انقلاب بودیم، حالا جناب منطقیان فتنه گر کیست؟

جناب منطقیان شما می خواهی فتنه را معنی کنی که هنوز دل در گرو فتنه گران در حصر داری یا رهبر معظم انقلاب که با درایت و تفکر ایشان این فتنه شوم را به زباله دان تاریخ انداختند؟؟؟

جناب منطقیان چند نکته را در باب فتنه برایتان روشن می کنم تا شاید بین ش سیاسی تان در خصوص مسئله حصر بیشتر شود:

۱- قطعا می دانید که حکم حصر در شورای عالی امنیت ملی صادر شد که خود جایگاه بالای قانونی دارد و با فتنه گران رافت اسلامی صورت گرفته و حصر پائین ترین حکم بود.

۲- حصر سران فتنه مربوط به اقدام های سران فتنه که در زمان بعد انتخابات و کشاندن عده ای از مردم و همراهی با جریان های معاند برای نا امن کردن ایران بود وگرنه تا زمانی که به نتیجه اعتراض کردند مشکلی نبود.

۳- علاوه بر اینکه دولت حاضر که مطلوب سیاسی شماست گزینه در برابر حصر ندارد و همان مصوبه ۵۴۴ شورای عالی امنیت ملی همچنان پابرجاست چونکه سناریوی آزادی سران فتنه در حصر مدافی ندارد و بحث دیگر آزادی و محاکمه هم، فعلا روی میز نیست چرا که روشن نیست همین سران فتنه و حامیان شان دوباره همین را به فتنه ای جدید تبدیل نکنند.

جناب منطقیان حتما موضع خودتان در رابطه با فتنه در نهم دیماه ۹۴ یادتان هست که گفتید، من در یک جمله می گویم که ۹ دی بازگشت به آرامش و قانون و نظم و حمایت از انقلاب است و تاکید کرد:ما هر فتنه ای را در هر لباسی چه در ۸۸ وچه در هر جا و مکانی باشد محکوم می کنیم.

در اینجا شما حرف از حمایت از نظام در مقابل فتنه گران زدید و حالا در تعریفی عجیب از فتنه و فتنه گر، یک کلمه از رئیس جمهور وقت را عامل فتنه دانستید!! و این واکنش جدید شما یا نشان از اینست که حرف گذشته تان را فراموش کردید یا دیگر قصد ورود به انتخابات را ندارید که بیایید فتنه را محکوم کنید و منتظر باشید تا به پاس حضور در نهم دیماه، تایید صلاحیت بگیرید.

باشد که رستگار شوید

سید مجتبی خوش رفتار

منتشر شده در :2017/12/29 - 12:12|شناسه خبر: 33214 511 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه