امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۷:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سکوت در مقابل فتنه‌گران نشان از قانون‌گریزی و همراهی با آنان است

امام جمعه دهدشت گفت: در فتنه ۸۸ قریب به ۶۳ میلیارد تومان به اموال عمومی مردم خسارات وارد شد.

راه ملت: مراسم بزرگداشت ۹ دی با حضور پرشور مردم انقلابی شهر دهدشت در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی در این مراسم ضمن تشکر از حضور مردم در بزرگداشت روز ۹ دی، اظهار داشت: ما هم بخشی از تاریخ‌سازان هستیم و آیندگان موضع‌گیری‌های ما را مطالعه خواهند نمود.

امام جمعه دهدشت در ابتدا گریزی به حکومت‌های گذشته زد و با بیان اینکه در حکومت‌های طاغوتی، ستمگری فراوان و آثار مخرب و هولناکی وجود داشت، گفت: در این حکومت‌ها مردم را به کفر و ابتذال می کشاندند و اقتصاد مردم  را ذله و آزادی و حریت انسان‌ها را از آن‌ها می‌گرفتند.

وی بالاترین جرم در پیشگاه خداوند بعد از شرک را، کشتن انسان‌های بی‌گناه عنوان و تصریح کرد: در حکومت‌های طاغوتی انسان‌های بزرگی همچون اولیاء الهی به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام حسینی راه رسیدن به یک جامعه آٰرمانی را تشکیل حکومت صالح الهی دانست و بیان کرد: اما متاسفانه در طول تاریخ سهم حکومت‌های صالح بسیار اندک بوده و هرگاه حکومتی صالح تشکیل می‌شد فتنه‌های زیادی در مقابل او رخ‌نمایی می‌کرد.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه فتنه مربوط با سال ۸۸ نیست و از آغاز اسلام فتنه‌گران وجود داشتند، گفت: در زمان حکومت امیرالمومنین(ع) فتنه‌گران آن‌قدر توطئه چیدند تا حضرت علی(ع) را در محراب عبادت به شهادت رساندند.

وی سیاست رهبر معظم انقلاب بر حفاظت از ۹ دی را یادآور شد و با بیان اینکه امروز هم فتنه جدیدی در راه است، گفت: اگر مردم بصیرت و آگاهی خود را از دست دهند و در میدان حاضر نشوند فتنه‌گران خیال‌های واهی در سر دارند و مجدداً با همان تجهیزات سال ۸۸ و با پشتیبانی استکبار به میدان خواهند آمد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: در سال ۸۸ عده‌ای عمله دست استکبار شدند و خسارات بزرگی برای کشور به جا گذاشتند.

امام جمعه دهدشت مخدوش کردن چهره ایران در جهان بین‌المللی، تشویش اذهان عمومی، ایجاد شکاف بین مردم، امیدواری دشمنان انقلاب، تخریب چهره نهادها و شخصیت‌ها، بازی با حیثیت نظام، کشته شدن ۳۹ نفر، فشار و تشدید تحریم‌ها، باج‌خواهی پرونده هسته‌ای و هدف قرار دادن امنیت ملی و اقتصادی را بخشی از خسارات فتنه‌گران به کشور در سال ۸۸ عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ۱۱ بانک خصوصی و دولتی در اغتشاشات ۸۸ به آتش کشیده شد، گفت: قریب به ۶۳ میلیارد تومان به اموال عمومی مردم خسارات وارد شد.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: به خاطر وجود انسان‌های منحرف در دست دشمن، دشمن جرأت پیدا کرد در سازمان ملل علیه ایران اسلامی قطعنامه صادر کند.

امام جمعه دهدشت خواستار محکوم‌کردن فتنه توسط مسئولان شد و خاطرنشان کرد: اگر در مقابل فتنه سکوت کردیم همانند قانون‌شکنان قائل به قانون‌گریزی هستیم.

وی افزود: لشکرکشی یک فرد به خاطر قبول نشدن در انتخابات بزرگ‌ترین خیانت به ملت است.

حجت‌الاسلام حسینی از قدرت‌طلبی به عنوان فتنه جدید یاد و تصریح کرد: عده‌ای دیروز سخن از اسلام می‌گفتند، امروز ایران ایران و فردا توران توران خواهند گفت.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه همه مسئولان در همه حال باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: بگم‌بگم‌های عده‌ای فراموش نشد، خودت می‌خواهی رییس جمهور، قاضی و رهبر باشی یعنی چه؟ این یعنی دیکتاتور؟ تو اگر اینقدر پاک هستی چرا اینقدر هراس داری؟ اگر راست می‌گویی بگذار محاکمه‌ات بکنند؟ چرا داری اینهمه به مردم و ملت دروغ می‌گویی.

وی خاطرنشان کرد: دولت هم باید پاسخگوی مشکلات مردم باشد و به مشکلات آن‌ها رسیدگی نماید.

 

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه امروزه دشمن در کمین نشسته و با برخی شعارهای ساختاری سعی در تشویش اذهان عمومی دارد، خواستار هوشیاری مردم نسبت به این مهم شد و بیان کرد: این انقلاب در گذر تاریخ به دست ما رسید و دیگران در آینده درباره ما قضاوت خواهند نمود.

 

منبع فارس

منتشر شده در :2017/12/30 - 02:12|شناسه خبر: 33224 612 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه