امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۴۲:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ضرغامی:

سران فتنه حرف حق را نمی‌پذیرفتند و تقلب را بهانه کرده بودند

‌عضو شورای فضای مجازی کشور گفت: سران فتنه حرف حق را نمی‌پذیرفتند و تقلب را بهانه کرده بودند.

راه ملت: عزت‌الله ضرغامی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در مصلای بزرگ یاسوج، با اشاره به حرکت خودجوش مردم در ۹ دی اشاره کرد و گفت: حضور مردم در ۹ دی اوج بصیرت را نشان می‌دهد و بدون وابستگی به هیچ گروه و دسته‌ای با در دست داشتن عکس امام و رهبری به خیابان‌ها آمدند و با انقلاب و نظام بیعت کردند.

وی ۹ دی انقلاب را انقلاب سوم دانست و افزود: بعد از ۲۲بهمن و پیروزی بر رژیم شاهنشاهی، ۱۳ آبان سال ۵۸ گسترش مبارزه با آمریکا، ۹ دی انقلاب سوم بود چراکه مردم با اوج بصیرت، فهم، درک و رفتار عقلانی به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند.

‌عضو شورای فضای مجازی کشور بیان کرد: امروز دنیا نگاه می‌کند که بعد از ۸ سال که از ۹ دی می‌‌گذرد برای جمهوری اسلامی مشکلاتی مانند تحریم و سایر مشکلات ایجاد کردند آیا مردم در مقابل نظام ایستاده‌اند؟

رئیس سابق سازمان صدا و سیما عنوان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا در توئیت خود نوشت که امروزه مردم ایران مشکلات و گرفتاری‌های زیادی دارند و‌ از مسیر باز خواهند گشت  بنابراین دوربین‌های خود را به این سمت گرفته‌اند و تا ببینند در جمهوری اسلامی چه خبر است.

ضرغامی خطاب به خطاب به مردم گفت: مردم خصوصا جوانان که علی‌رغم بمباران‌های دشمنان و تبلیغات آنها پای انقلاب و نظام ایستادند و مسیر خود را تغییر نداده‌اند قدر خود را بدانند.

عضو شورای فضای مجازی با بیان اینکه مردم در ۹ دی سال ۸۸ بدون برنامه‌ریزی، به صورت خودجوش و فراگیر در خیابان‌ها حاضر شدند، افزود: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با من تماس گرفت که مردم از سراسر ایران پیام داده‌اند که تحمل این وضع را ندارند و می‌خواهند علیه فتنه‌گران تظاهرات و راهپیمایی کنند‌ و حتی کسانی که به موسوی و کروبی رای داده بودند وقتی این حرکت آنها را دیدند جدا شدند و در ۹ دی به خیابان آمدند.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر حضرت علی(ع) فتنه ویرانگر است، افزود:  وقتی فتنه‌ای می‌شود حق و باطل قاطی می‌شود و بسیاری که از کسانی که خود را مهم جلوه می‌دهند در اثر فتنه می‌روند جبهه باطل.
ضرغامی با اشاره به پیچیده بودن فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: در تهران هر چه با سران فتنه حرف زدیم و رهبری هر چه مماشات کردند که جلوی بهانه‌گیری آنها را بگیرند نتیجه نداد و آنها تلاش می‌کردند حضور مردم در انتخابات را زیر سوال ببرند و نمی‌خواستند حق را بپذیرند.

رئیس سابق سازمان صدا و سیما بیان کرد: در سه شب اول بعد از انتخابات که فضا آرام نبود با کروبی و موسوی صحبت کردم اما آنها نمی‌خواستند حرف حق را بپذیرند و تقلب را بهانه کرده بودند.

وی اضافه کرد: در همان لحظاتی که مردم در حال رای دادن بودند موسوی با شبکه بی بی سی مصاحبه کرد و گفت: با فاصله زیاد در سراسر کشور پیروز انتخابات شده و رئیس جمهور ایران شده است و تمام.

ضرغامی عنوان کرد: فاصله میان آرا آنقدر زیاد بود که نمی‌شود گفت تقلب شده اما آنها تقلب را بهانه کرده بودند.

عضو‌ شورای فضای مجازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری گفتند صحبت ها و اعتراضاتتان را انجام دهید به آنها رسیدگی می شود، ایشان حتی با استفاده از اختیارات ولایت فقیه چند روز اعلام نتایج را به عقب انداختند اما سران فتنه همچنان تقلب را بهانه کردند و حتی در عصر عاشورا به خیمه و پرچم امام حسین توهین و جسارت کردند.

وی تصریح کرد: اگر اینها مطالبه سیاسی داشتند می گفتند که این افراد که به امام حسین(ع) جسارت کردند با ما نیستند اما این موضع گیری را نکردند و اعلام کردند اینها امت خداجوئی هستند که برای دفاع از ما آمدند.

وی بیان کرد: چگونه ممکن است یک فرد تا این حد به انحراف کشیده شود، کسانی که در فتنه ساکت شدند و سکوت اختیار کردند که احترام‌ خیلی از آنها را نگه داشته و تا الان هم نگه داشتیم که آقایانی که همه چیز خود را انقلاب دارید بیاید سخن بگوید و سخن حق را به مردم بگوید اما حاضر به سخنرانی نشدند.

وی اضافه کرد: در خارج از کشور ۲۰ نفر جمع شدند از اکبر گنجی تا گوگوش مطرب فراری که رهبری فرمودند آقایان مرزبندی خود را با مطرب فراری، سلطنت طلب ضد انقلاب و نماینده استکبار مشخص کنید اما عده‌ای این کار را نکردند.

وی اضافه کرد: ۹ دی به این جهت مهم و ارزشمند است که در این گرد و غبار که عده‌ای فریب خوردند و نماد انحراف شدند مردم با بصیر ایران اسلامی راه را پیدا کردند.

ضرغامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ولایت فقیه بار سنگین و وظیفه سختی را به دوش دارد، گفت: دنیا متحیر است که چرا بعد از ۴۰ سال و فشارهای مختلف ایران مانند یمن، سوریه و دیگر کشورها نمی‌شود تازه اگر کشوری مشکلی داشته باشد به او هم کمک می‌کند که ساختار جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است.

عضو‌ شورای فضای مجازی کشور گفت: رهبری بعد از حماسه مردم در ۲۲  بهمن سال گذشته از حضور مردم تشکر و قدردانی کرد و فرمودند که این حماسه‌ای که مردم خلق کردند به این معنا نیست که از ما مسولان راضی هستند.

وی عنوان کرد: رهبری فرمودند مردم از ما مسؤولان ناراضی و گلایه‌مند هستند و فقر، گرانی و رکود در کشور وجود دارد که برخی به دلیل مشکلات و‌ تحریم‌ها، برخی به دلیل سوء مدیریت و‌ برخی به رانت مربوط است که مردم این را می‌دانند.

رئیس سابق صدا و سیما گفت: کسانی که مالباخته موسسات غیرقانونی هستند  مدتی است اعتراضی دارند و ناراحت هستند به اینکه سپرده هایشان رفته است که انتقاد از یک شخصیت، نهاد و ارکانی اگر جایی گفته می‌شود به هیچ عنوان به معنای مقابله با نظام نیست و اشتباه می‌کنند آنهایی که این موارد را مقابل هم قرار می‌دهند.

وی عنوان کرد: نظام بالاتر از این حرف است شاخص ما رهبری است هر جایی اختلافی است سخن رهبری حلال مشکلات و اختلاف‌ها است.

ضرغامی خطاب به دولتمردان افزود: دولتمردان دقت کنند که رهبری چه مدلی را برای آنها تعریف کرده است و‌ از دولتمردان تقاضا داریم اگر حرف حقی دارند گفتن این حرف حق شیوه و‌ مدلی دارد که دشمن ایستاده است.

منتشر شده در :2017/12/30 - 03:12|شناسه خبر: 33227 365 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه