امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۴:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

چهاردهم دی ماه هم در تاریخ انقلاب ماندگار شد:

دهدشت به حرمت خون شهیدان به پا خاست

خروش این مردم امروز همه روزنه‌ها را خواهد بست، همه راه‌های نفوذی که بی‌واسطه و با واسطه ایجاد شده را مسدود خواهد کرد، امروز روز از جنس امنیت در تاریخ این شهر ماندگار می‌شود تا ثابت کند دهدشت کوفه نیست.

به گزارش راه ملت، صبح پنجشنبه مردم دهدشت همگام با مردم ولایت مدار استان به پا خاستتند.

بعد از روزهای غبارآلودی که گذشت آسمان امروز دهدشت آفتابی است، آسمانی که تاکنون روزهای مه آلود و آلوده زیادی را به خود دیده ولی از آسمان بودنش نکاسته است.

خروش این مردم امروز همه روزنه‌ها را خواهد بست، همه راه‌های نفوذی که بی‌واسطه و با واسطه ایجاد شده را مسدود خواهد کرد، امروز روز از جنس امنیت در تاریخ این شهر ماندگار می‌شود تا ثابت کند دهدشت کوفه نیست.

مرگ بر آمریکا ورد زبان امروز مردمی است که از بادهای مخالف نترسیده‌اند، آن‌ها که به بهانه همراهی با دلسوزان معیشت مردم، آسمان این شهر را غبارآلود کردند و دست به تخریب اموال عمومی زدند.

شعارهای امروز بوی چهل سالگی و بلوغ یک انقلاب را می‌دهد، انقلابی که از انتقادها نمی‌ترسد اما با آنان که خواب آشفته برای این کشور دیده‌اند به ستیز برخورد خواهد کرد.

نسل اول انقلاب آنان که دفاعی مقدس را تجربه کرده‌اند، زودتر از دیگران در میان جمعیت حاضر شده‌اند تا نشان دهند حتی اگر یک پا داشته باشند اما با قامتی راست تمام قد پای این نظام ایستاده‌اند و با جانبازی‌شان آماده سربازی در رکاب رهبر و شهادت هستند.

امام جمعه دهدشت در این راهپیمایی باشکوه ضمن قدردانی از بصیرت، آگاهی، غیرت و ولایتمداری مردم شهرستان اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنان با به راه انداختن فتنه‌های مختلف در کشور به دنبال آزمایش مردم در وفاداری به انقلاب اسلامی بوده‌اند.

امام جمعه‌دهدشت تاکید کرد:مردم مشکلاتی دارند و دولت باید این مشکلات را حل بکند و با پارتی‌بازی ورشوه خواری مبارزه کند و قوه قضاییه نیز باید محکم با فساد  برخوردکندونمایندگان مجلس نیز اشتغال راجدی بگیرندوسران سه قوه به مشکلات قاطعانه تر  رسیدگی نمایند.

حسینی گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران به‌ دنبال گرفتن انتقام از ملت ایران هستند زیرا حکومت اسلامی توانست ضمن نابودی داعش و حمایت از جبهه مقاومت، نقشه‌های آنها در منطقه را نقش بر آب کند.

عکس: سید روح اله احمدی

منتشر شده در :2018/01/04 - 02:01|شناسه خبر: 33244 544 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه