امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۳۷:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کنسرت موسیقی سنتی در دهدشت/روز دوم به احترام جانباختگان سانچی لغو شد+عکس

کاظمی جو در پایان افزود؛از طرف خود وجامعه ی بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان کهگیلویه این ضایعه دردناک و جانکاه را به بازماندگان قهرمانان عرصه تلاش و جهاد و خانواده های عزیز و دردمندشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

راه ملت؛ کنسرت موسیقی محلی و سنتی گروه هفتورنگ در بیست و پنجمین شب دی ماه سال ۹۶ مهمان مردم شهر دهدشت بودند که این برنامه با حضور پرشور دوستداران موسیقی در مجتمع فرهنگی هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

در ابتدای این اجرا،جواد بشارتیان سرپرست گروه گفت: خبر درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه کشتی نفتکش سانچی به ما هم رسیده و ما می‌خواهیم امشب این کنسرت را به یاد جان‌باختگان و داغ‌دیدگان این حادثه اجرا کنیم.

سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت؛گفت:کنسرت موسیقی سنتی گروه هفتورنگ که بنا بود روز یکشنبه و دوشنبه مورخه ۲۴و۲۵دی ماه در شهر دهدشت برگزار شود،در پی حادثه جان باختن مظلومانه و شهادت گونه سرنشینان کشتی نفتکش سانچی روز دوم لغو گردید.

وی افزود؛این کنسرت با عنوان آواز های لری و سنتی قرار بود با اجرای جواد طالبی ، ایرج موسوی و استاد رهو در دو روز یکشنبه و دوشنبه در مجتمع فرهنگی هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه برگزار شود که باتوجه به عزای عمومی در کشور و برای همدردی با خانواده ی این عزیزان این کنسرت در شب دوم لغو و به وقتی دیگر موکول شد.

کاظمی جو در پایان افزود؛از طرف خود وجامعه ی بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان کهگیلویه این ضایعه دردناک و جانکاه را به بازماندگان قهرمانان عرصه تلاش و جهاد و خانواده های عزیز و دردمندشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

لازم به ذکر است از نحوه برگزاری مجدد این کنسرت موسیقی در روزهای آینده از همین رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

منتشر شده در :2018/01/15 - 12:01|شناسه خبر: 33407 726 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه