امروز :سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۰۵:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عکس یادگاری با وزیر فایده ای برای مردم ندارد

حضور مداوم مدیران در تهران و گرفتن عکس‌های یادگاری با وزیر سودی برای مردم ندارد، چیزی که ارزشمند است اینکه وزیر در استان حضور یابد، مشکلات را از نزدیک ببیند و آنها را رفع کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران گفت: با عمل به حقوق شهروندی پاسخ مثبت به اعتماد مردم بدهید.

علی‌محمد احمدی در نشست عصر امروز ستاد صیانت از حقوق شهروندی جزیره‌ای عمل کردن را مانع بزرگی بر سر راه توسعه استان دانست و اظهار کرد: فرصت‌های خوبی برای توسعه استان به وجود آمده که مدیران از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران عنوان کرد: حضور مداوم مدیران در تهران و گرفتن عکس‌های یادگاری با وزیر سودی برای مردم ندارد، چیزی که ارزشمند است اینکه وزیر در استان حضور یابد، مشکلات را از نزدیک ببیند و آنها را رفع کند.

وی با اشاره به سفر هفته گذشته خود به شهرستان بهمئی گفت: با وجود اینکه مطالبات پیمانکار پروژه بیمارستان بهمئی پرداخت شده اما میزان پیشرفت بیمارستان رضایت‌بخش نیست، این در حالی است که بسیاری از پروژه‌هایی که دولت در آنها به پیمانکار بدهکار است از رشد فیزیکی خوبی برخوردار هستند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود حقوق شهروندی را مطالبه قانون اساسی دانست و عنوان کرد: مسؤولان با عمل به حقوق شهروندی پاسخ مثبت به اعتماد مردم دهند.

احمدی ضمن تأکید بر خروجی محور بودن جلسات گفت: اینکه مدیری هر روز در حال مصاحبه باشد یا در تهران به سر ببرد حقوق شهروندی نیست و مدیر حقوق شهروندی را اجرا نکرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زمانه عوض شده، سطح انتظارات مردم تغییر کرده است، مسؤولان باید مطابق با خواست و مطالبات مردم در کمترین زمان در جهت توسعه استان گام بردارند و در این خصوص برنامه ارائه کنند.

وی در پایان بر حل معارضات آب در منطقه مادوان تأکید کرد و گفت: مدیرعامل آبفای شهری به همراه معاون عمرانی استانداری و فرماندار بویراحمد جهت رفع این مشکل اقدام کنند.

ایجاد مانع در تحقق پروژه آبرسانی به مادوان ظلم به ۶۰ هزار نفر است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: سنگ اندازی در مسیر تحقق پروژه آبرسانی به مادوان و چند منطقه دیگر از تنگه کبوتری ظلم به بیش از ۶۰ هزار نفر است.

علی لدنی نژاد افزود: با تحقق انتقال آب از تنگه کبوتری به مناطق هدف، مشکل بسیاری از خانوارها در حوزه تامین آب حل می شود و دلیل عدم اجرای پروژه تاکنون معارضات محلی است.

لدنی نژاد با بیان اینکه این پروژه در چند فاز مسیر عملیاتی می شود، ابراز داشت: این مسیر از سمت تنگ تنگه کبوتری تا دو آب و از دو آب به منطقه مخزن اجرایی می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان از خرید و دپوی لوله برای اجرای پنج کیلومتر عملیات لوله گذاری خبر داد و گفت: با رفع معارضات پروژه، عملیات احداث پروژه آبرسانی عملیاتی می شود.

وی ابراز داشت: حجم برداشت ما کمتر از پرتی آب در مسیر است.

لدنی نڗاد با اشاره به معارضات محلی ایجاد شده در مسیر پروژه، عنوان کرد: جلسات متعددی با ریش سفیدان منطقه انجام گرفته که خروجی مناسبی نداشته و چند ماه از دپوی لوله و اتصالات در محل می گذرد.

لدنی نژاد گفت: بلافاصله پس از رفع معارض، عملیات آبرسانی از منطقه تنگه کبوتری به مادوان و چند منطقه دیگر عملیاتی خواهد شد.

منتشر شده در :2018/04/29 - 09:04|شناسه خبر: 33952 694 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه