امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۲:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شناسایی ۴ واحد صنعتی متخلف در استان و معرفی به تعزیرات حکومتی

رئیس صنعت،معدن و تجارت از عموم هم استانی های عزیز خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف،مراتب را به سامانه ۱۲۴ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

راه ملت؛ دیودیده خبر داد:۴واحد صنفی به دلیل احتکار کالا شناسایی و به تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویر احمد گفت:در هفته گذشته تعداد ۴واحد صنفی در شهرستان بویراحمدبه دلیل عدم فروش کالا و احتکار کردن انها در انبارهای خود، متخلف شناخته شدند و با تشکیل پرونده ، به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ،داریوش دیودیده رئیس صنعت،معدن و تجارت در این رابطه اظهار داشت:در این راستا ۴واحد صنفی در رسته عمده فروشی mdf در شهر یاسوج به دلیل احتکار و عدم عرضه کالاهای خود متخلف شناخته شدند وتوسط بازرسان این سازمان تشکیل پرونده به ارزش ریالی بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان جهت رسیدگی و صدور رآی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

دیودیده بیان کرد:هیچ واحد صنفی توزیعی،تولیدی و خدماتی حق افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات را نداشته و هرگونه نرخ جدیدی باید براساس اعلام سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان تعین و به واحدها ابلاغ می شود درغیر اینصورت با مشاهده هرگونه تخلف،با این واحدها برخورد قاطع و قانونی بعمل می اید.

رئیس صنعت،معدن و تجارت از عموم هم استانی های عزیز خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف،مراتب را به سامانه ۱۲۴ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در میان بگذارند.

منتشر شده در :2018/07/01 - 04:07|شناسه خبر: 34322 666 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه