امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۰۱:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گفتگوی اختصاصی با داور هفتمین جشنواره ملی آیین نمایش رضوی؛

تئاتر کهگیلویه و بویراحمد دارای استعدادهای بکری است

راه ملت؛ داور هفتمین جشنواره ملی آیی نمایش گفت: این استان دارای ظرفیت های بالقوه ای در حوزه تئاتر است که می طلبد توجه ویژه ای در این خصوص از سوی مسئولان و متولیان فرهنگی استان انجام شود. اردشیر صالح پور در گفتگوی اختصاصی با راه ملت پیرامون هفتمین جشنواره ملی آیین نمایش رضوی، اظهار […]

راه ملت؛ داور هفتمین جشنواره ملی آیی نمایش گفت: این استان دارای ظرفیت های بالقوه ای در حوزه تئاتر است که می طلبد توجه ویژه ای در این خصوص از سوی مسئولان و متولیان فرهنگی استان انجام شود.

اردشیر صالح پور در گفتگوی اختصاصی با راه ملت پیرامون هفتمین جشنواره ملی آیین نمایش رضوی، اظهار داشت: کیفیت برگزاری این جشنواره خوب بود و عوامل اجرایی تمام تلاش خود را برای اجرای مطلوب برنامه ها به کار گرفتند.

این پژوهشگر تئاتر عنوان کرد: انتظار می رود این برنامه ها تنها در مرکز استان متمرکز نشود و در سایر شهرستان های استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

وی افزود: هنر آیینی متفاوت از تئاتر است و مربوط به همه مردم استان است و الهام گرفته از آداب و رسوم مردم مناطق مختلف است.

صالح پور با تاکید بر وجود استعدادهای و پدیده های هنر تئاتر در استان، تاکید کرد: باید در ابتدا این استعدادها شناسایی شوند و بعد با آموزش اصولی آینده امیدوار کننده تر در عرصه هنر در انتظار کهگیلویه و بویراحمد است.

منتشر شده در :2018/07/23 - 10:07|شناسه خبر: 34590 1158 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه