امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۲:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل ورزش وجوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

ارسال تجهیزات ورزشی به روستای پرخطرشهرستانهای استان

راه ملت؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت:این تجهیزات در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی به روستاهای پر خطر استان ارسال شد. سید محمد تقی علوی افزود:با هدف پیشگیری،کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تجهیزات ورزشی به روستاهای شهرستان های کهگیلویه،بویراحمد ،دنا ،باشت و چرام ارسال شد. علوی این وسایل ورزشی را شامل میز تنیس […]

راه ملت؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت:این تجهیزات در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی به روستاهای پر خطر استان ارسال شد.

سید محمد تقی علوی افزود:با هدف پیشگیری،کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تجهیزات ورزشی به روستاهای شهرستان های کهگیلویه،بویراحمد ،دنا ،باشت و چرام ارسال شد.

علوی این وسایل ورزشی را شامل میز تنیس روی میز ،میز فوتبال دستی ،دارت ،میزهای شطرنج ،تاتامی و طناب ذکر کرد و بیان داشت:این وسایل به روستاهای نره گاه ،بلهزار،مادوان ،تلخاب شیرین ،دم مهد  و برج علی شیر ارسال شد.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از همکاری ادارات مواد مخدر ،استانداری و دستگاه ورزش و جوانان در تجهیز، تکمیل و ارسال این وسایل به روستاها خبر داد و اضافه کرد :این وسایل به ۴۵ روستا در سطح استان ارسال شده و امیدواریم با تخصیص اعتبارات ازسوی وزارت ورزش و جوانان ،این تجهیزات به دیگر روستاهای استان هم ارسال شود.

منتشر شده در :2018/07/28 - 05:07|شناسه خبر: 34596 309 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه