امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۹:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:

آب مصرفی کارواش های شهر یاسوج به آب غیر شرب تغییر می کند/ احداث سد پراشکفت در دست مطالعه

معاون آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید ظرف ۵ تا ۱۰ سال آینده با اصلاح الگوی مصرف برای بحران کم آبی در استان چاره اندیشی کرد.

راه ملت:-معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای اصلاح الگوی مصرف آب مصرفی کارواش های شهر یاسوج به آب غیر شرب تغییر می کند.

رسول فرهادی در نشست تعاملی با خبرنگاران پیرامون بررسی چالش ها و تحقق تعادل بخشی حوزه آب، اظهار داشت: شهر سی سخت پرآب ترین شهر استان است و علی رغم نبود چاه های مجاز و غیرمجاز آب به علت خشکسالی ها و کم بارشی های اخیر با مشکل کم آبی دست و پنجه نرم می کند.

معاون آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید ظرف ۵ تا ۱۰ سال آینده با اصلاح الگوی مصرف برای بحران کم آبی در استان چاره اندیشی کرد.

وی با بیان اینکه تفکیک آب شرب از آب آبیاری فضای سبز در شهرداری ها انجام نشده است، عنوان کرد: مکاتباتی در این زمینه با دستگاه های متولی صورت گرفت.

فرهادی کنترل روان آب های استان و ایجاد سد تنگ سرخ را از موارد موثر بر تامین آب شرب مردم استان برشمرد و گفت: مهم ترین مسئله در حوزه مدیریت منابع آب فرهنگ سازی است که نقش رسانه ها در این زمینه برکسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به موضوع سد پراشکفت، عنوان کرد: این سد در مرحله مطالعه قرار دارد و تلاش های لازم برای اجرای اصولی آن انجام می شود.

وی بیان کرد: در خصوص استفاده کارواش ها از آب شرب نشست های متعدددی برای تغییر آن به غیر شرب برگزار و مقرر شد با بکارگیری مخزن در کارواش ها و تعیین منطقه برای برداشت آب از سوی کارواش داران اقدامات لازم انجام شود.

منتشر شده در :2018/09/04 - 02:09|شناسه خبر: 34991 372 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه