امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۶:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نخستین رویداد “استارتاپ ایده‌های خلاق گردشگری” در یاسوج برگزار شد

نخستین رویداد “استارتاپ ایده‌های خلاق گردشگری” با بررسی طرح‌های استارتاپ حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

راه ملت: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های استارتاپ حوزه گردشگری اظهار داشت: این نشست با هدف ارائه ایده‌های برتر و خلاق در زمینه توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.

محمود باقری با بیان اینکه ۱۲ طرح استارتاپ در حوزه گردشگری استان ارائه شده است که توسط داوران مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: بهترین ایده با نظر داوران برای شرکت در رویداد ملی “استارتاپ ایده‌های خلاق گردشگری” معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری استارتاپ‌ها، ایده‌های برتر جوانان این استان در حوزه گردشگری حمایت می‌شود، گفت: به ایده‌های برتر جوایز نقدی اهدا و جهت دریافت تسهیلات حمایتی معرفی می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای توسعه صنعت گردشگری استان نیازمند استفاده از تجربیات علمی همه نخبگان هستیم.

باقری بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه گردشگری هرگونه سرمایه‌گذاری در این حوزه سود‌آور است.

منتشر شده در :2018/09/08 - 02:09|شناسه خبر: 35001 403 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه