امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۹:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کلاف سردرگم شهرداری لنده

راه ملت: پیرو اخبار قبلی مبنی بر وضعیت خدمت شهردادی لنده و صحبتهای صورت گرفته با مدیر کل جهاد استان ،شهردار لنده،اقای رهبر کارگزینی جهاد استان ،و طبق اطلاعات و اخباری که در فضای مجازی شهر لنده و در اذهان عموم مردم وجود دارد تکلیف باقی مانده خدمت شهردار لنده اقای مشهدی زاده تبدیل به […]

راه ملت: پیرو اخبار قبلی مبنی بر وضعیت خدمت شهردادی لنده و صحبتهای صورت گرفته با مدیر کل جهاد استان ،شهردار لنده،اقای رهبر کارگزینی جهاد استان ،و طبق اطلاعات و اخباری که در فضای مجازی شهر لنده و در اذهان عموم مردم وجود دارد تکلیف باقی مانده خدمت شهردار لنده اقای مشهدی زاده تبدیل به کلافی سر درگم شده است.

از طرفی خود اقای مشهدی زاده در مصاحبه با خبرنگار پایگاه راه ملت اعلان داشته بیشتر از دو سال باقی مانده خدمتم بوده اما اقای رهبر که طبق هماهنگی مهندس تاجدینی مامور پاسخگویی به ما شده بود اعلام داشت ایشان کمتر از یکسال دارد.

اخیرا در فضای مجازی نامه ای منتشر شده مبنی بر اینکه اقای مشهدی زاده حدودا یکسال و نیم از خدمتشان باقی مانده اما این نامه نکات مبهم زیادی دارد که فارغ از مسائلی که اخیرا مورد اختلاف اعضای شورا و شهردار بوده و در مصاحبه رئیس شورا با خبرگزاری فارس بیان گردید (پایگاه خبری راه ملت فعلا تایید یا رد نمیکند) از مدیر کل جهاد و فرماندار لنده و خصوصا سازمان بازرسی انتظار داریم جهت روشن شدن تنویر افکار عمومی و جلوگیری از خدشه دار شدن افکار عمومی نکات زیر را بررسی و به صورت مکتوب اعلام نمایند.
۱ – در نامه مذکور اعلام شده که باقی مانده خدمت یکسال و نیم می باشد.دقیقا مشخص شود یکسال و نیم از چه تاریخی و از تاریخ ۱۵ دیماه چقد از خدمت نامبرده باقی مانده است.

۲- در نامه جهاد استان اعلان شده که تاریخ ماموریت اقای مشهدی زاده از ۷ ابان ماه می باشد.در صورتی که اواخر اذر ماه ایشان انتخاب گردید و حکم ایشان هم ۱۴ دیماه توسط استاندار امضا شد.حال بر چه اساسی جهاد استان ماموریت نامبرده را ابان ماه اعلان نمودند.
۳٫دلیل اینکه حکم کارگزینی اقای مشهدی زاده به شورا تحویل نمی شود چه بوده و چرا همراه نامه جهاد استان حکم ایشان به شهرداری ابلاغ نمی شود.
۴٫رئیس شورای لنده در مصاحبه با خبرگزاری فارس اعلان داشتند اقای مشهدی زاده فقط دوماه تا پایان خدمتشان باقب مانده،پیگیری شود ایشان بر اساس چه اطلاعاتی این موضوع رو بیان نمودند و مستندات انرا به شورا ابلاغ نمایند.
۵٫طبق تحقیقات این پایگاه خبری شروع به کار اقای مشهدی زاده حدودا اوایل شهریور ۶۸ بوده که با احتساب خدمت سربازی ایشان بازنشستی ایشان در شهریور ۹۷ می باشد.

لطفا به صورت دقیق شروع به کار و وضعیت خدمت سربازی ایشان و تاریخ دقیق پایان خدمت کاری و وضعیت خدمت سربازی ایشان که ایا حضور در جبهه ایشان جزء خدمت اجباری بوده مشخص گردد.
۶٫با توجه به اینکه نایب رئیس شورا و خود شهردار در مصاحبه هایی اعلان داشتند که ایشان با توجه به یکسال رزمندگی می توانند تا ۵ سال خدمت خود را تمدید نمایند.

انتظار می رود دقیقا مشخص شود این یکسال ایا خدمت اجباری بوده در این صورت شامل افزایش سنوات نمی شود .اگر هم خدمت اجباری نبوده مشخص نمایند ایا قوانین جهاد و کشاورزی این امکان را برای ایشان قایل میشود یا خیر.
پایگاه خبری راه ملت با هدف دفاع از حقوق مردم ،روشن شدن تنویر افکار عمومی و حمایت از اجرای قانون منع بکار گیری بازنشستگان تا روشن شدن دقیق وضعیت ایشان این موضوع را پیگیری نموده و از مدیر محترم سازمان جهاد استان که اتفاقا ایشان هم از اهالی محترم شهر لنده بوده انتظار می رود جهت جلوگیری از ایجاد اختلافات و حاشیه ها در شهرداری لنده و جلوگیری از ضربه خوردن منافع همشهریان با حساسیت این موضع را پیگیری نماید و به شورای لنده کتبا موارد را اعلام نمایند.
پایگاه خبری راه ملت فعلا در مورد مسائل بیان سده توسط رئیس شورا مبنی ب وجود فساد مالی و اداری در شهرداری لنده چون اطلاعات دقیقی نداریم ورود نکرده اما در حال تحقیق در این موضوع می باشد.

منتشر شده در :2018/12/04 - 01:12|شناسه خبر: 35675 518 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه