امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۱۹:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجرای طرح شوق تکریم اوقاف و امور خیریه نمایشی از وحدت وهمدلی مردم و مسوولان

راه ملت: سید ولی موسوی فعال رسانه‌ای در یادداشتی آورده؛ا جرای طرح شوق تکریم در اوقاف و امور خیریه نمایشی از وحدت و همدلی مردم و مسئولان است انقلاب بزرگ اسلامی  ملت ایران متکی به مردم است و با حضورگسترده مردم در صحنه های مختلف علی رغم کارشکنی‌ها و توطئه‌های گسترده نظام استکباری  به درخت […]

راه ملت: سید ولی موسوی فعال رسانه‌ای در یادداشتی آورده؛ا جرای طرح شوق تکریم در اوقاف و امور خیریه نمایشی از وحدت و همدلی مردم و مسئولان است

انقلاب بزرگ اسلامی  ملت ایران متکی به مردم است و با حضورگسترده مردم در صحنه های مختلف علی رغم کارشکنی‌ها و توطئه‌های گسترده نظام استکباری  به درخت تناوری تبدیل شده است که روز بروز شاخه برگهای آن تنومندتر می شود و بر شکوه و عظمت آن در اقصی نقاط عالم افزوده می‌شود.

ارتباط مسئولان با مردم از برکات مهم نظام اسلامی و از عوامل مهمی است که در پایداری این نظام الهی در طول چهل سال گذشته نقش افرین بوده است.

اعتمادسازی بین مردم و مسئولان تاثیرات فراوانی در ایجاد بسترهای لازم برای عمران و آبادانی کشور عزیزمان به دنبال دارد و نظام اسلامی این افتخار را دارد که در همه سطوح مدیریتی از رهبر فرزانه انقلاب ، روسای قوای سه گانه ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، وزراء و سایر مسئولان  ملی و استانی با مردم ارتباط صمیمی و تنگاتنگی دارند.

مسئولان در نظام اسلامی رسالتی جز خدمت به مردم ندارند و همه وظیفه دارند در خدمت  به مردم باشند چرا که ماهیت انقلاب اسلامی مردمی است  و محور حرکت نظام اسلامی نیز در عرصه ملی و بین‌المللی به پشتوانه حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های گوناگون است.

امروز با ابتکار و خلاقیت روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد طرح شوق تکریم  در سطح استان در حال اجراست که این  طرح در نوع خود اقدامی  درخور تحسین و بی بدیل است.

در این طرح به جای اینکه مردم به سراغ مسئولان بیایند مسئولان برای گره‌گشایی از کار مردم ، کم کردن هزینه‌های ایاب ذهاب ، صرفه جویی در زمان و بروکراسی اداری به سراغ مردم می روند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه مسئولان حوزه ستادی با اطلاع قبلی در شهرستانهای مختلف استان حضور پیدا می کنند و در یک مکان از قبل تعیین شده که معمولا یا بقاع متبرکه شاخص آن شهرستان است و یا اداره اوقاف آن شهرستان است ارباب رجوع جهت پیگیری امورات کاری حضور پیدا می کنند و در همانجا جواب می گیرند.

شرایط توپوگرافی و مسافتهای طولانی شهرستانهای کهگیلویه وبویراحمد با مرکز استان باعث می شود که مردم برای پیگیری  کارهای اداری خویش زمان بیشتری را صرف کنند و شاید در این مسیرهای طولانی خدای ناکرده تصادفات ناگواری رخ دهد و بر آلام ودردهای آنان بیفزاید که این اقدام  اوقاف و امور خیریه استان می تواند برای مردم نشاط آور و بستر ساز فرهنگی برای پاسخگویی مسئولان به ولی نعمتان خویش یعنی مردم باشند.

نکته مهم طرح شوق تکریم اینجاست که فضای کاری فضای صمیمی و همدلی بین مردم و مسئولان است و این اقدام خلاقانه در دنیای امروز بی نظیر است و نمایش وحدت وهمدلی مردم ومسئولان است.

چه زیباست مسئولان قدر مردم به عنوان ولی نعمتان خویش را بدانند و هر آنچه از دست آنها برمی آید برای رفاه حال مردم و خدمتگذاری به مردم انجام دهند.

چه زیباست این حرکت وحدت بخش اجتماعی واعتماد ساز که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان درحال اجراست به بقیه دستگاههای اجرای استان تسری داده شود تا روح اعتماد بین مردم و مسئولان روز بروز بیشتر و مردم به نظام اسلامی امیدوار شوند که لحظه ای در خدمت به آنان غافل نیستند.

امروز مهمترین هدف از اجرای این طرح به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ارتباط گسترده‌تر با مردم، خصوصا افرادی که امکان پیگیری امور خاص خود با مراجعه به مرکز استان را ندارند، است و این اقدام باعث رفع دغدغه اهالی ساکن در شهرستان‌های استان می‌شود.

امید می رود این اقدام و تدبیر ماندگار مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان  کهگیلویه وبویراحمد ضمن اینکه در طول سال تداوم داشته باشد  حرکت ارزشمندی باشد تا دیگر دستگاهای اجرایی و سایر مسئولان در شهرستان‌های تابعه  جهت پیگیری امور مردم  حضور پیدا کنند.

منتشر شده در :2018/12/04 - 08:12|شناسه خبر: 35684 333 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه