امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۷:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آیا واقعا جامعه دانشگاهی در دانشگاه آزاد با قحط الرجال روبرو شده است که نص صریح قانون نادیده گرفته شود/چه دلیلی وجود دارد که مجددا یک بازنشسته دو شغله به کارگرفته شود

راه ملت: قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان ۲۴ شهریور ۹۷ توسط علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برای اجرا  به حسن روحانی رییس جمهوری، ابلاغ شد. حسن روحانی رئیس جمهور نیز در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ۲۷ شهریور ماه «قانون اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان» را جهت اجرا […]

راه ملت: قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان ۲۴ شهریور ۹۷ توسط علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برای اجرا  به حسن روحانی رییس جمهوری، ابلاغ شد.

حسن روحانی رئیس جمهور نیز در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ۲۷ شهریور ماه «قانون اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان» را جهت اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد و زمان اجرای این قانون از ۲۶ آبان ماه اعلام گردید .

درحالیکه شهردار پایتخت ،تعدادی از معاونین وزرا و۱۴ استاندار از شاخص ترین مقامات سیاسی برجسته بودند که بنا بر این قانون از سمت های خود خداحافظی کردند اما حالا شنیده ها حکایت از انتصاب یک بازنشسته در شهرستان کهگیلویه در مقام ریاست یک مرکز دانشگاهی دارد.

به گزارش  آفتاب دنا  به نقل از پایگاه خبری راک نیوز ،محسن تباری از خبرنگاران با سابقه کهگیلویه در یک شبکه مجازی از باز گشت عبدالرحمان افضلیان رئیس دانشگاه آزاد دهدشت به این مقام خبر داد.

وی درادامه این مطلب مدعی شده که افضلیان از بازنشستگان می باشد که علیرغم اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان اما توجیهی برای انتصاب وی دیده نمی شود. تباری چنین انتصاب هایی را از جمله عوامل مهاجرت نیروهای جوان و تحصیلرده کهگیلویه از این دیار می داند.

امروز در حالی که جوانان تحصیل کرده دانشگاه آزاد دهدشت بر اساس منع بکارگیری بازنشستگان کنار گذاشته می شوند چه دلیلی وجود دارد که مجددا یک بازنشسته به عرصه مدیریت در یک محیط علمی و دانشگاهی برگردد.

آیا واقعا جامعه دانشگاهی در دانشگاه آزاد با قحط الرجال روبرو شده است که نص صریح قانونی که موجی از امید را برای جوانان بوجود آورده است نادیده گرفته شود.

دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد باید به این سوال افکار عمومی پاسخ دهد که چه دلیلی وجود دارد که مجددا یک بازنشسته دو شغله به سمت یک دانشگاه درشهری به کارگرفته شود که از نظر بیکاری وضعیت بغرنجی دارد.

به هرحال باید منتظر ماند تا در روزهای آینده دید آیا واقعا مسئولیت جوان ترین سرمایه های کهگیلویه باز هم به یک مدیر بازنشسته سپرده خواهد شد.

گفتنی است عبدالرحمان افضلیان بازنشسته آموزش وپرورش و رئیس اسبق دانشگاه آزاد دهدشت  دو شغله نیز محسوب می شود که در ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۴ از این سمت کنار گذاشته شد و سلیمان سادات اشکور جایگزین وی گردید.

منتشر شده در :2018/12/04 - 08:12|شناسه خبر: 35690 517 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه