امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۰:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کارگاه آموزش عکاسی خبری در استان برگزار شد

کارگاه آموزشی عکاسی خبری به همت خانه مطبوعات استان و با حضور عضو هیئت مدیره عکاسان ایران در یاسوج برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری راه ملت؛رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  در حاشیه برگزاری کارگاه عکاسی اظهار داشت: این کارگاه باتوجه به ضرورت آموزش و در راستای توانمندسازی و مهارت افزایی و در ادامه برنامه های خانه مطبوعات برای اصحاب رسانه برگزار شد.

وی گفت: این دوره در سطح حرفه ای و با حضور ” حسن غفاری” عکاس برجسته کشوری و دارای نشان درجه یک هنری از وزارت کشور برگزار شد که تاریخچه و مبانی عکاسی، کادربندی و روانشناسی عکاسی بخشی از مطالب ارائه شده به خبرنگاران در این کارگاه بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  کهگیلویه وبویراحمد افزود: در بخش دیگر این کارگاه شیوه های عکاسی خبری، انتخاب سوژه عکاسی و ویرایش عکس خبری توسط مدرس شرح داده شد.

 

دهبانی پور  با اشاره به اینکه این کارگاه یک روزه برگزار شد، خاطرنشان کرد: این کارگاه های آموزشی ادامه دارد و انتظار می رود خبرنگاران باتوجه به سطح بالای اساتید و کیفیت کارگاه ها از این دوره های آموزشی بیش از پیش استقبال کنند.

وی عنوان کرد: گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان دوره آموزشی عکاسی اعطا می شود.

حسن غفاری” عکاس مستند اجتماعی با گرایش مردم شناسی خارج از فضاهای شهری” است و تاکنون جوایز بسیاری را جشنواره های ملی و بین المللی کسب کرده است.

مدیر خانه مطبوعات استان ضمن قدر دانی از همکاری  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،استاد  حسن غفاری و خبرنگارانی که در این نشست آموزشی یک روزه و مفید شرکت کردند، گفت: با توجه به نیاز و ضرورت آموزش های مداوم و کارگاهی ، مقرر شد با همکاری استاد غفاری این  نشست ها ادامه یابد و با ارتباط بیشتر با خبرنگاران عکاس و سفرهای گروهی  به مناطق مختلف در راستای  تولید عکس خبری و تهیه گزارش تصویری ، خبرنگاران  بتوانند در این زمینه مهارت لازم را  کسب کنند.

زیبا کرمی افزود:   با توجه به مکاتبات انجام شده با دفتر مطالعات و برنامه ریزی کشور و پیگیری خانه مطبوعات امیدواریم تا پایان سال بتوانیم از کلاس ها و کارگاه های  آموزشی  زیر نظر اساتید برجسته کشور، در جهت ارتقاء سطح علمی و مهارتی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان بهره مند شویم.

نشست آموزشی عکاسی در مطبوعات روز جمعه بعد از ظهر در سالن هنر اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برگزار شد. .

منتشر شده در :2018/12/29 - 11:12|شناسه خبر: 35984 448 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه