امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۰۳:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نمایشگاه ۴۰ سالگی انقلاب برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد عصر امروز ازغرفه مشترک عصرزاگرس وراه ملت بازدید کرد.

راه ملت: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این بازدید بیان داشت: با توجه به اینکه یکی از کار گروهای ۲۴گانه تشکیل شده چهل سالگی انقلاب اسلامی کار گروه دانش آموزی و فرهنگی است،تعداد ۲۴دستگاه در این کارگروه عضو هستند که از تشکلات وابسته به خود آموزش و پرورش هستند.
هادی زارع پور گفت؛ بخشی از این برنامه ها تا الان آماده شده و بخشی دیگر تا پایان دهه مبارک فجر اجرا می شود ،به طور خاص تا الان ۲۰برنامه را که تشکلات مختلفی که عضو این کارگروه بودند و خود دانش آموزان ۲۰برنامه با رویکرد چهل سالگی انقلاب اسلامی اجرا کردیم و حدود ۴۰برنامه را تا پایان دهه مبارک فجر اجرا می کنیم.
زارع پور گفت:چهل را در چهل و سه شاخص وضعیت آموزش و پرورش قبل از انقلاب و بعد از انقلاب با هم مقایسه کردیم که به زودی کتابچه این چهل و سه شاخص را بیرون خواهیم داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد:تا الان در دو برنامه صدا وسیما حضور پیدا کردم به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی و در واقع براساس همین شاخص ها ،تعدای از این شاخص ها را تدبین و تشریح کردیم.
وی اظهارکرد؛ پرسش ها و شبهاتی را که دانش آموزان در سال های گذشته داشتند در جلسات پرسش و پاسخ ارسال کردیم که ۹۷پرسش و ابهام را که دانش آموزان داشتند دسته بندی کردیم و دنبال این هستیم که از مراکزعلمی و تخصصی پاسخ این شبهات را دریافت کنیم و مجموعه این پرسش و پاسخ ها در قالب کتابی منتشر خواهد شد.
وی گفت:بحث نمایشگاه چهل سالگی انقلاب اسلامی است که ۷دستگاه وابسته به خود آموزش و پرورش و خود آموزش و پرورش حضور فعالی را در چهل سالگی انقلاب خواهیم داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش در پایان عنوان کرد:مسابقات مختلف ورزشی و برنامه های مختلف دیگه از جمله نواختن زنگ انقلاب در مدارس خواهیم داشت ،با توجه به اینکه امسال ۱۲بهمن مصادف است با روز جمعه روز ۱۳بهمن زنگ انقلاب در مدارس نواخته خواهد شد.
زارع پور افزود؛ حضور فعال دانش اموزان و فرهنگیان در مراسم ۲۲بهمن و اجرای سرود همگانی با اجرای ۱۳۵۷نفربه یاد سال ۱۳۵۷,و برنامه میهمانی لاله ها را داریم و‌مانور یاوران انقلاب اسلامی که در روز ۱۴بهمن با حضور مسولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
منتشر شده در :2019/01/27 - 10:01|شناسه خبر: 36357 287 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه