امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۴۶:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سیاسیون؛

برای توسعه وحدت داشته باشیم

احمدی افزود: تا روزی در استان هستم برای بهره گیری از توان و فرصت های موجود کوتاهی نمی کنم و زمانی می توانیم موفق باشیم که با اعتدال و عقلانیت پیش برویم.

راه ملت: علی محمد احمدی در همایش همدلی در سایه سار چله عزت اظهار داشت: این استان با وجود همه داشته ها در بخش های مختلف ولی هنوز به جایگاه واقعی خود در توسعه نرسیده است.

وی با بیان اینکه چهارمین آورد آبی کشور را داریم، افزود: کسانی معتقد بوده برای رسیدن به توسعه سرمایه فیزیکی کافی نیست و باید سرمایه انسانی باشد و استان از سرمایه بی بدیل انسانی برخوردار است.

احمدی بیان کرد: هیچ استانی به انداره کهگیلویه و بویراحمد نفوذ سیاسی ندارد ولی هنوز به توسعه واقعی با وجود ظرفیت های مناسب به جایی نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه تزریق منابع، استان پانزدهم کشور هستیم ولی هنوز مردم به صورت ملموس در حوزه توسعه و اقتصادی تحول خاصی ندیده اند.

انقلاب اسلامی مردم استان های همچون کهگیلویه و بویراحمد  به بلوغ رسیده اند ولی برای تعادل و رفاه، بلوغ کافی نیست و باید تعادل معیشت را رد کند و به رفاه برسد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: سوای سیاست بازی و باند بازی و نگاه های قومی، برای عظمت مردم و شکوفایی داشته های خود دست به دست هم دهیم و برای رشد این دیار کمک کنیم.

احمدی تاکید کرد: این استان با تمام داشته ها در دست ما بوده و اگر کم کاری باشد شرمساری آن برای مدیران و مسئولان بوده زیرا باید از خدمتگذاری صادقانه برای مردم دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه می توانیم با تلاش بیشتر به جایگاه بهتری برسیم، گفت: خوشحالم در چله انقلاب دور هم جمع شدیم تا برای توسعه این دیار تدبیری کنیم.

احمدی افزود: تا روزی در استان هستم برای بهره گیری از توان و فرصت های موجود کوتاهی نمی کنم و زمانی می توانیم موفق باشیم که با اعتدال و عقلانیت پیش برویم.

وی ادامه داد: بیاییم به پاس مجاهدت فرزندان این دیار و تلاش فرزندان پاک و صدیق این دیار به رهنمون های مقام رهبری در زمینه وحدت عمل کنیم و اختلاف ها را کنار بگذاریم.

منتشر شده در :2019/01/31 - 11:01|شناسه خبر: 36440 350 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه