امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۳۷:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد:

توزیع ۴۰۰ بسته غذایی از محل ” موقوفه طاهری” بین نیازمندان زیلایی/ وقف کلید رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی است

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۴۰۰ بسته غذایی از محل موقوفه ” مرحوم محمد حسین طاهری” در بین نیازمندان منطقه محروم زیلایی خبر داد.

 

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد در گفت و گو با راه ملت اظهار داشت: در راستای اجرای صحیح امینانه نیت واقفین از محل موقوفه ” مرحوم محمد حسین طاهری بویراحمدی” تعداد ۴۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون ریال در بین نیازمندان منطقه محروم زیلایی بویر احمد توزیع شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سفر یک روزه به زیلایی به همراه مدیرکل اوقاف از مساجد روستای لعل مینا، چال باغچه و اسلام آباد زیلایی بازدید کردیم.

این مسئول گفت: در ابتدا افراد به صورت حضوری برای دریافت کمک مراجعه می کردند ولی اکنون با تجمیع این مبالغ هر دوماه یکبار و پس از تهیه بسته های غذایی در بین نیازمندان توزیع می شود.

معاون اوقاف استان خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی این بسته های کمکی در سایر مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به موقوفه ” مرحوم محمد حسین طاهری” ابراز کرد: براساس نیت واقف نیمی از درآمد حاصل از اجاره بها این موقوفه خرج ساخت بارگاه امامزاده شاه فرج الله(ع) و نیم دیگر برای رفع مشکلات مستمندان هزینه می شود.

مومنی شاد افزود: بارگاه این امامزاده واجب التعظیم در سه طبقه پیش بینی شده و تاکنون عملیات اسکلت بندی آن انجام و یک ماه دیگر نازک کاری آن نیز شروع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه گسترش وقف موجب افزایش خدمات اجتماعی می شود، گفت: این سنت حسنه راهی برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم است.

مومنی شاد با بیان اینکه در همه دنیا آثاری از وقف دیده می شود، بیان کرد: یکی از مهم ترین آثار اجتماعی وقف برطرف کردن فقر و آسیب های اجتماعی است.

منتشر شده در :2019/02/15 - 05:02|شناسه خبر: 36932 1627 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه