امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۰:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجرای طرح علمداران حماسه در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح علمداران حماسه در کهگیلویه و بویراحمد با سرکشی از ۴۵جانباز و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به آن‌ها خبر داد.

راه ملت،سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمدصبح امروز در حاشیه دیدار با تعدادی از جانبازان شهریاسوج از اجرای طرح علمداران حماسه در کهگیلویه و بویراحمد با سرکشی از ۴۵ جانباز و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به آن‌ها خبر داد. موسوی گفت :طرح سپاس از علمداران حماسه فرصتی ارزشمند برای تجلیل و تکریم از جانبازان و پاسداشت مجاهدت های مثال زدنی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح به مناسبت گرامیداشت چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با حضور ائمه جمعه شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد در ۱۴ شهر و بخش استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: طرح سپاس از علمداران حماسه به منظور ابلاغ سلام مقام معظم رهبری، دیدار و تکریم از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از ایثارگری ها و فداکاری های آنان از سوی ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه سراسر کشور برگزار می شود.

موسوی اظهار کرد: در این طرح ائمه جمعه ۱۴ شهر کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسوولان و معاونان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جانبازان دیدار خواهند کرد.

وی عنوان کرد: بر اساس این طرح ۱۴ گروه برای بازدید از جانبازان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده که هر گروه با سه خانواده جانباز استان دیدار می کند.

موسوی ابراز داشت: این گروه های ۱۴ گانه همچنین در روز جانباز امسال با ۴۵ خانواده جانباز کهگیلویه و بویراحمد دیدار خواهند داشت. گفتنی است، کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس ۹ هزار جانباز پنج تا ۷۰ درصد تقدیم نظام و انقلاب کرد. /

منتشر شده در :2019/04/07 - 09:04|شناسه خبر: 38301 368 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه