امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۵:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سیل هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خسارت به استان وارد کرد

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمددر گفتگو با خبرنگاران گفت: سیل اخیر هزار و ۸۰ میلیارد تومان خسارت به این استان وارد کرد.

راه ملت: به گزارش خبرنگاران عزیز فیلی درباره خسارات سیل اخیر در استان کهگیلویه وبویر احمد عنوان داشت: این سیل، مبلغ یک هزار و هشتاد میلیارد تومان خسارت به استان وارد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: از میزان خسارت‌های کلی سیل به استان کهگیلویه و بویراحمد، مبلغ ۵۱۰ میلیارد تومان در  بخش کشاورزی گزارش شده است که شامل کل مجموعه مزارع، باغات، استخر‌های پرورش ماهی، دام و طیور می‌شود.
فیلی تاکید کرد: همچنین میزان خسارات سیل اخیر به بخش راه‌های ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد، مبلغ ۲۴۸ میلیارد تومان است که شامل راه‌های فرعی، اصلی و روستایی می‌شود. البته سیل بند‌ها،  محیط رودخانه و سد‌های استان نیز مبلغی بالغ بر ۱۴۸ میلیارد تومان خسارت دیده‌اند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه موارد خسارات استان بر اثر سیل اخیر، در قالب گزارشی به دولت، سازمان مدیریت و ستاد مدیریت بحران کشور، ارسال شده است، اظهار داشت: سیل اخیر مبلغ ۶۸ میلیارد تومان نیز به شبکه‌های آب رسان روستایی، شهری، مخابرات وگاز خسارت وارد کرده است.
وی گفت: سایر بخش های دیگر مانند گردشگری، عمران، منازل مسکونی روستایی و شهری نیز جمعا نزدیک به ۹۶ میلیارد تومان از سیل اخیر خسارت دیده‌اند. که امیدواریم با تخصیص منابع و اعتبارات در جهت اصلاح و بهبود خسارات سیل اخیر گام‌های مثبت و سازنده برداریم.
منتشر شده در :2019/04/16 - 11:04|شناسه خبر: 38503 433 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه