امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۲:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یک بانو با شگرد رسانه ای یک استان را به هم ریخت/پاسخی به اظهارات ماحوزی

خبرهای غیررسمی از استانداری نشان می دهد که خانم ماحوزی آن مدیری نبود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دنبال او بود و همین زمینه بروز حواشی شد.

راه ملت: انتخاب جانشین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان جدیدترین حاشیه ای است که در پی مصاحبه یکی از گزینه های کسب این مسئولیت به وجود آمده است.
خانم ماحوزی یکی از این گزینه ها بود که صبح یکی از روزهای اردیبهشت برای جلب موافقت علی محمد احمدی، راهی ساختمان استانداری شد.
هر کس نداند اما مردم کهگیلویه و بویراحمد می دانند که به لحاظ جایگاه اداری و بسته به اعتقاد و اعتماد شخص استاندار، مدیرکل حوزه ریاست از جایگاه ویژه ای در استانداری برخوردار بوده و حتی با رویکردی که احمدی برای اداره این استان دارد و اختیارات و جایگاهی که به حوزه ریاستش داده است، مجتبی مرادی قدرتش و نفوذش از معاونین هم بالاتر است.
احمدی اهل مشورت پذیری است و عمده کارهای روتین اداره یک استان را به دست مدیران جوانش داده که می توان ادعا کرد که این اعتماد تاکنون پاسخ داد.
از همه این ها که بگذریم، این اختیارات را استاندار به او تفویض کرده تا خودش درگیر کارهای زمانبر درون سازمانی نشود و به کارهای کلان بپردازد؛ استراتژی که تا اینجای کار بد از آب درنیامد و علی محمد احمدی خیلی خوب، خودش را از کوران حواشی سیل آسای این استان دور کرد تا مدیر جوانش با تیم جوان اطرافش بتوانند این حواشی و تنوع خواسته ها و انتظارات را مدیریت کنند.
حالا این خانم که ردای مدیریت پوشیده بود، به دیدار مدیرکل حوزه استاندار و استاندار می رود تا ورنداز شود که آیا شایسته نشستن بر صندلی فرهنگ این استان هست یا نیست؟
اما گویا این بانو هنوز نیامده بازار حواشی را داغ کرده و در اولین روز حضورش در استان علاوه بر اظهارات جنجالی اش نسبت به فرهنگ و هنر مردم استان و اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد استانداردهای لازم برای خدمت را ندارد دست به فرافکنی های زیادی زده است که هنوز پشت پرده ها و دلایل آن نامعلوم است.
فارغ از شیوه های رایج انتخاب مدیران، اما در مواجهه با این گزینه مدیرکلی، نیز همانند روال گذشته برخورد شد و واقعیت های استان به وی گوشزد شد تا فردا بهانه ای برای کارهای نکرده اش نیاورد؛ قطعا او باید موانع مدیریتش در این استان را می دانست.
گویا خانم مدیرکل با این ذهنیت به استان آمده بود که فقط سلام و علیکی کند و حکمش را بگیرد و کارش را شروع کند؛ این را می شود از اولین گلایه اش از عدم استقبال رسمی در ورودی شهر و عدم بدرقه اش از استانداری با تشریفات ویژه ( که مختص وزرا و مقامات ارشد استان است) متوجه شد.
خبرهای غیررسمی از استانداری نشان می دهد که خانم ماحوزی آن مدیری نبود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دنبال او بود و همین زمینه بروز حواشی شد.
اخبار پیرامونی خانم ماحوزی در بوشهر به شدت رصد می شود و او هرگز نمی خواهد افکار عمومی تصور کنند او احیانا در مصاحبه رد شده است برای همین دست به یک تحرک زیرکانه رسانه ای زد.
فردی که در کهگیلویه و بویراحمد، خانم ماحوزی را راهنمایی کرد، کارش را در حاشیه سازی خیلی خوب بلد بود و نسخه او نه تنها در بوشهر و برای آبروی سیاسی و مدیریتی او بلکه در همین استان و برای تخریب مدیرکل جوان و مقتدر استانداری هم کارایی داشت.
البته نوع مدیریت مجتبی مرادی در اداره این استان بدون شک مخالفانی دارد که او را برای خود و پیشبرد اهدافشان یک مانع می دانند برای همین از به وجود آوردن این دست حواشی برای او استقبال می کنند.
در همین راستا به سراغ این مدیر جوان رفتیم تا واکنشش را به این حواشی جویا شویم.
مرادی در گفتگو با خبرنگاران  گفت که من به فرافکنی ایشان پاسخی نخواهم داد چرا که معتقدم استان کهگیلویه و بویراحمد در این برهه زمانی بیش از هر چیز دیگر نیازمند آرامش است.
مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: اما با رعایت احترام و بدون ذکر دلایل و واکنش به این سخنان کذب، ایشان را به وجدانشان ارجاع می دهم و برایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.امیدوارم این سطحی نگری و‌کوته بینی ها ما را از رسالت واقعی مان که خدمت به مردم است دور نسازد.

منتشر شده در :2019/05/07 - 06:05|شناسه خبر: 39178 455 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه