امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۲۰:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس، معاون استانداری و جمع زیادی از مدیران دستگاه‌های دولتی و خیرین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در این همایش به اهمیت و جایگاه مدرسه سازی پرداخت و گفت: خیرین انسان‌های ارزشمند و بزرگی هستند که هر کسی نمی‌تواند در کسوت خیری قرار بگیرد.
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره به وضعیت فضای آموزشی استان پرداخت و اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارها، در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۸ هزار و ۳۳۷ نفر دانش‌آموز در کل استان ما مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد دانش آموز، ۷۸ درصد از آنها پسر هستند و حدود ۲۲ درصد از این دانش‌آموزان دختران‌اند که این آمار بیانگر پوشش تحصیلی خوب در استان ما است.
وی گفت: ۹۴۱ دانش آموز در مدارس استثنایی کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند که این مدارس مشکلات خاص خودشان را دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی از کلاس‌های درس ما دیگر قابل استفاده نیستند و از خیرین انتظار و توقع بیشتری داریم که این استان را بیشتر مورد توجه قرار دهند.
محمد کاظم نظری معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با قدردانی از دست اندرکاران این جشنواره و با اشاره به اهمیت و جایگاه خیرین مدرسه ساز، اظهار کرد: در حاشیه‌ها شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد کمبود فضای آموزشی به شدت احساس می‌شود. حتی وضعیت بهداشتی در حاشیه شهرهای ما بسیار آزار دهنده است که امیدوارم خیرین بیشتر این را مورد ارزیابی قرار دهند.
وی در ادامه خطاب به مدیران گفت: باید برخوردمان با مدارس خیرساز متفاوت باشد و مدیران باید موانع را از سر راه مدارس خیرساز بردارند. حتی شهرداران باید این مسئله را مورد توجه داشته باشند و نباید به بهانه عوارض و … مانع تراشی کنیم.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نباید خیرین را با برخوردها و رفتارهایمان بی انگیزه و دل سرد کنیم و باید موانع را از سر راه خیرین برداریم تا استان ما مسیر پیشرفت توسعه را بیش از گذشته سپری
منتشر شده در :2019/06/13 - 02:06|شناسه خبر: 39841 431 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه