امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۰۱:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز سفر دو روزه ای استاندار به مناطق مختلف شهرستان های کهگیلویه از ظهر امروز+تصاویر

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات این سفر ، گفت : حسین کلانتری سفر خود را ظهر امروز و با بازدید از جاده های شهرستان چرام آغاز کرد.

راه ملت: به گزارش خبرنگار راه ملت سید محمد تقوی افزود : استاندار در بازدید از جاده یاسوج _ چرام ضمن آگاهی از وضعیت جاده ، از لزوم تعریض و رفع نقاط حادثه خیز این جاده سخن گفت.

تقوی گفت : استاندار در راهدارخانه جوخانه شهرستان چرام حاضر و از نزدیک شرایط این راهدارخانه را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به حضور استاندار در محل وقوع حادثه چند روز پیش در منطقه آب حیات که ۸ نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند ، گفت : دکتر کلانتری حوادث جاده ای روزهای اخیر را تاسفبار خواند و از مدیران مربوطه خواست نسبت به ایمن سازی جاده های ارتباطی دقت و جدیت بیشتری داشته باشند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت : استاندار در خصوص جاده های ارتباطی شهر چرام ، خواستار ارائه گزارشی کامل از وضعیت این جاده ها و تلاش برای رفع مشکلات پروژه های نیمه تمام شهرستان ، شد.

تقوی اظهار داشت : دکتر کلانتری در ادامه از تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.

وی افزود : استاندار در ادامه و در دومین روز سفر خود از بخش های دیشموک و قلعه رئیسی و مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان کهگیلویه بازدید و از نزدیک مهمترین مشکلات این مناطق را بررسی خواهد کرد .

تقوی پایان بخش سفر استاندار را حضور در شورای اداری شهرستان کهگیلویه و بررسی مشکلات و رایزنی با مدیران و مسئولان این شهرستان ها و مناطق ، جهت تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد.

 

منتشر شده در :2019/06/19 - 11:06|شناسه خبر: 39988 483 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه