امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۵۷:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح ۲۰ پروژه بهداشتی درمانی همزمان با هفته دولت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته دولت امسال بیش از ۲۰ پروژه‌ بهداشتی و درمانی در این استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

راه ملت: به گزارش خبرنگاران سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته دولت امسال بیش از ۲۰ پروژه‌ بهداشتی و درمانی در این استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

دکتر پرویز یزدانپناه اظهار داشت: بهره برداری از ۲۰ پروژه درمانی و بهداشتی در هفته دولت امسال از جمله دو کلینیک بزرگ درمانی یاسوج و گچساران در دستور قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کلینیک درمانی یاسوج ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: تاکنون برای این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و بعد از بهره برداری امکان استقرار ۶۵ متخصص برای ارائه خدمت به بیماران وجود دارد.

دکتر یزدانپناه با بیان اینکه کلینیک درمانی گچساران نیز ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: در روزهای اخیر ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار در اختیار شبکه بهداشت و درمان گچساران با هدف رفع نواقص از جمله بهسازی محوطه و برق‌رسانی قرار دادیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتظار می‌رود مجموعه مدیران ارشد استانی، فرمانداران و شورای برنامه ریزی شهرستان‌ها برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان نگاه ویژه داشته باشند.

دکتر یزدانپناه با تاکید بر اینکه تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده با همکاری مجمع نمایندگان استان در مجلس و نماینده عالی دولت به جد پیگیری می‌شود، افزود: ۴ پایگاه سلامت شهری در هفته دولت امسال در کهگیلویه افتتاح می‌شود.

وی از خرید ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان‌های استان از جمله شهید جلیل یاسوج و ۳۲ تختخوابی باشت خبر داد و گفت: مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهید جلیل یاسوج هفته دولت امسال بهره‌برداری می‌شود.

منتشر شده در :2019/08/04 - 01:08|شناسه خبر: 41025 896 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه